חיוב על אינטרנט שנותק לאחר שנאמר שלא יהיו חיובים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אנחנו שלושה שותפים בדירה חדשה. בתחילת אוקטובר ניסינו להתקין אינטרנט של הוט, מכיוון שיש לנו חשבון כבלים קיים ונאמר לנו שההתקנה תהיה בחינם. מכיוון שהמודם שהותקן לא עבד עם הראוטר, החלטנו להתנתק.
התקשרנו אל החברה פעמים רבות וטורטרנו בין מחלקות שונות ללא תוצאה, ולבסוף השתמשנו באתר "נתק" על מנת להתנתק מהשירות. כיומיים לאחר שליחת הפקס באמצעות "נתק" קיבלנו הודעת SMS מהוט שאמרה שייצרו איתנו קשר תוך שני ימי עסקים. לא נוצר שום קשר, ולכן ב-10 באוקטובר התקשרנו אליהם שוב מיוזמתנו. דיברנו עם מוקדן בשם שלומי מצוות טלי שהבטיח במפורש שהאינטרנט נותק לחלוטין ושלא יהיו חיובים, למעט 20 ש"ח (שקוזזו עם חשבון הכבלים הקיים), וכן אמר שתוך 21 יום ייצרו איתנו קשר כדי לאסוף את המודם. החברה לא יצרה קשר ולא באה לאסוף את המודם.
ב-29 באוקטובר חויב החשבון בהוט על סך 366 ש"ח בהוראת קבע חדשה, בניגוד למה שהובטח בע"פ בשיחה. היום, ה-2 בנובמבר, התקשרנו לשירות לקוחות ודיברנו עם מוקדנית בשם ענבר ושם נאמר שהחיוב הוא של 200 ש"ח על ביטול עסקה, 149 ש"ח על התקנת תשתית (מכיוון שבוטלה לפני שעברו 14 יום), ועוד 17 ש"ח על 8 ימים של שימוש בשירות. כל זאת בניגוד מוחלט למה שנאמר לפני כן.
כמו כן, נוסף לחשבון בהוט חיוב (קטן אמנם) על חבילת גלישה בהוט.נט, כשלא אמורה להיות שום חבילה כזו משום שהתנתקנו מהשירות, ובשיחה עם מוקדנית שירות לקוחות הוט.נט בשם אחלאם ב-5 באוקטובר נאמר במפורש שלא יהיו חיובים באשראי.
יש לציין שבשום שלב של העסקה לא נאמר לנו שתהיה התחייבות לשירות, ואף על פי כן טענה המוקדנית ענבר שהייתה התחייבות ושזו הסיבה שחויבנו על ביטול העסקה.
כאמור, כל החיובים שצוינו לעיל נעשו בניגוד מוחלט למה שנאמר לנו (והובטח במפורש) לפני כן על ידי נציגי שירות לקוחות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר על החיוב שנעשה בניגוד למה שהובטח לנו טלפונית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|