פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברה לטריפל הבטחה לשמירת הערוצים הקיימים בפועל בלאגן ושירות עלוב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו מנויים מס שנים בחברת הוט
נציגת החברה יצרה איתנו קשר והציעה להתנתק מבזק, להתחבר לחבילת הטריפה ולחסוך כסף
פעמיים אשתי העלתה אותי לשיחת ועידה
בשתי השיחות חזרתי וציינתי בצורה שאינה משתמעת לשני פנים
״חסכון יופי , אבל הכי חשוב שכל הערוצים / החבילות , בקיצור כל התכנים שיש היום יהיו גם לאחר השינוי במיוחד ערוצי הספורט״
עלי לציין כי באותן שיחות התבקשתי להוסיף חבילות בכדי שהכל יהיה כשהיה
למחרת השינוי גילתה אשתי כי שירות ה vod אינו פעיל
כמובן שבשיחה עם נציגת שירות אחרת התבקשנו לשלם עוד על שירות זה למרות שהובטח כי הכל כלול במחיר
יום נוסף עבר ומצאנו כי גם ערוצי הרדיו אינם כלולים כשהיה, התעייפנו והחלטנו לוותר על שיחה נוספת עם נציגי השירות של הוט או שפשוט נכנענו לשירות רע והבטחות כוזבות
הייתי בטוח שזהו המחיר הסופי והכל בא על מקומו כמעט בשלום
אתמול בערב בשעה 11 העברתי את הממיר לערוץ 56 לראות חדשות הספורט, מיותר לציין כי נדהמתי לגלות שגם ערוץ זה אינו בחבילה. מייד חייגתי כעוס במיוחד לשירות של הוט. לאחר כ 7 דקות המתנה ענתה לי נציגה, הסברתי לך את מסע הייסורים בעקבות השדרוג
״ אני לא מבינה למה היא עשתה לך את החבילה הזו, אתה בכלל צריך חבילה אחרת ״ אמרה.
בקשתי שמחר מנהלת המוקד תיצור עימי קשר ונעניתי בחיוב כולל שליחת מייל בעזרתה האדיבה של הנציגה
בקשתי ממנה שתפתח את ערוץ 56 עד מחר שמנהלת המוקד תחזור אלי
הסברתי לה שוב את כעסי ונענתי באמפתיה ובהבטחה לקהלת המנהלת מחר
כמובן שהיום לא נציג ולא מנהל כלשהו יצרו כימי קשר

פשוט שירות מהסוג הזוועתי ביותר שפגשתי

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה