|
|
|
|
|
|
אי קבלת שירות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
טכנאי הוט ביקר בבניין בו אני מתגוררת ביום אחה״צ. כנראה כדי לחבר דיירים חדשים בבניין, להפתעתי גיליתי שנותקתי מכל השירותים של הוט: טלוויזיה, אינטרנט וטלפון. התקשרתי לשירות הטכני של הוט ולאחר 25 דקות של המתנה השיחה נותקה, התקשרתי שוב ורק לאחר 30 דקות נוספות של המתנה ענה לי נציג ואמר מראש כי לא אוכל לקבל שירות הערב וגם לא מחר אלא אם יצרו איתי קשר משירות הטכנאים, הסברתי לו שלא מקובל להישר מנותקים מכל השירותים, הוא במקביל ניסה להשיג את הכחראי של הטכנאי ללא הצלחה וכשהסביר לי זאת באמצע שיחה המנהלת שלו טרחה לעלות על הקו לצעוק עליו שהוא מנהל שיחה ארוכה מידי .
כמובן שהנציג לא פתר לי את הבעיה ונותרתי ללא חיבור לשירותי הוט.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|