פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי ואי עמידה בחוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש שעבר חויבתי בחשבון ב75 שקלים עבור ביקור טכנאי, דבר שלא היה מעולם! לא היה אצלי טכנאי בבית למעלה משנה...
כאשר התקשרתי לקח לנציגה לא מעט זמן להסכים איתי ולבסוף טענה שהיא תחזור אלי מאוחר יותר עם תשובה סופית, דבר שלא התרחש באותו היום אלא יום או ימים לאחר מכן. את ההחזר ביקשתי לקבל על פי חוק, תוך מספר ימי העסקים הנקובים בחוק ולחשבון הבנק. משלא קיבלתי את ההחזר בזמן פניתי שוב לחברת הוט דרך האתר. ציינתי בפניהם שישנו חוק הגנת הצרכן (תיקון 37 - החזר בשל חיוב בסכום עודף בעסקה מתמשכת) שמחייב אותם להזיר לי את הסכום תוך 4 ימי עסקים + ריבית והצמדה + 24 או 16 שקלים כפיצוי על דמי הטיפול שלי. פניתי שוב בטלפון ושוחחתי עם נציג וטענתי זאת בפניו, אחרי שיחה של חצי שעה שאני טוען שהם לא עומדים בחוק הוא אמר במילים האלה "אצלנו אין את זה" (אין את החוק הזה). ביקשתי לדבר עם מנהל ואחרי ויכוח קטן הוא אמר לי שיחזור אלי מנהל.
כעבור כשעה חזרה אלי מנהלת ואמרה שאני צריך לשלוח לה את החוק כתוב אחרת היא לא תחזיר לי את הכסף. אני טענתי שלא מחובתי להוכיח לה את מה שאני זכאי או לא זכאי לו ושהיא צריכה לברר ולעמוד בחוק, כששאלה איך היא יכולה לדעת אם אני לא שולח לה את החוק, טענתי שיש להם מחלקה משפטית ושיבדקו איתם, אני דורש את מה שמגיע לי כלפי חוק, ואם אין ברצונם לשלם לי על פי חוק אני מבקש מכתב שמבחינתם ההחזר הוחזר והפניה נסגרת ועם מכתב זה אלך לבית המשפט. היא סרבה לתת לי מכתב שסוגר את הבקשה.
+ בזבוז זמן וחוצפה! סוג הנזק :
לפחות את כל ההחזר הכספי שמגיע לי על פי חוק אם לא יותר על הניסיון להתחמק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה