|
|
|
|
|
|
ממיר, חבילת ערוצים ואינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כשלושה חודשים שאין קליטת ערוצים של חבילות ששילמנו עבורן, הגיעו (אחרי תלונות אינסופיות) להחליף ממירים. עדיין לא קולטים את הערוצים. אין סוף תלונות לא נענות ושלוש פעמים ניתקו לנו באמצע שיחה. בנוסף התחילו לחייב אותנו בתשלום לאינטרנט שמעולם לא הזמנו. ממתינים כבר שבועות לשתי הודעות שהושארו בשירות לקוחות ללא מענה...
|
הכל... |
סוג הנזק : |
תיקון התקלה מיידית, זיכוי על החודשים שחוייבנו גם בגין האינטרנט וגם עבור הערוצים שלא סופקו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|