פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממיר, חבילת ערוצים ואינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כשלושה חודשים שאין קליטת ערוצים של חבילות ששילמנו עבורן, הגיעו (אחרי תלונות אינסופיות) להחליף ממירים. עדיין לא קולטים את הערוצים. אין סוף תלונות לא נענות ושלוש פעמים ניתקו לנו באמצע שיחה. בנוסף התחילו לחייב אותנו בתשלום לאינטרנט שמעולם לא הזמנו. ממתינים כבר שבועות לשתי הודעות שהושארו בשירות לקוחות ללא מענה...
הכל... סוג הנזק :
תיקון התקלה מיידית, זיכוי על החודשים שחוייבנו גם בגין האינטרנט וגם עבור הערוצים שלא סופקו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה