פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
jחיובים שגויים ואי עמידה בתנאי העסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש 5.2012 התחברתי לטריפל הוט וכמובן שהיה בידי הסכם התקשרות.
באמצע יוני ראיתי שהולכים לרדת לי מחשבון האשראי מאות שקלים יותר ממה שסוכם.
ומאז התחיל מחול משוגעים מול הוט כאשר הם מודים שטעו שחייבו אותי בדמי התקנה למרות שסוכם שזה בחינם וכך אף מופיע בהסכם.
הודעתי להם שאני חוסמת את הכרטיס לתשלום עד אשר יוציאו לי זיכוי כנדרש.
כמובן שהתנתקתי מהם ב24.6.2012 וביקשתי לשלם את הסכום כפי שסוכם .דיברתי עם המון נציגים שאמרו שהם ידאגו להוצאת זיכוי אך דבר לא קרה..
ב24.9.2012 פנו אליי מהמחלקה המשפטית שלהם הסברתי להם את הבעיה ונתבקשתי לפתור אותה מול השירות וכך מיד עשיתי אך הפעם ביקשתי לדבר עם מנהלת בכירה .ואכן יפעת אמרה שהיא תעביר בקשה לכספים להוצאת זיכוי ע"ס 350 ש"ח. סיכמנו שלאחר הפקת הזיכוי יצרו עמי קשר לתשלום היתרה.
בשבוע שעבר פנו אליי ממשרד עו"ד חיצוני שעובד עם הוט וביקשו ממני לשלם את החוב כולל הוצאות גבייה וריבית פיגורים.
טענתי שאני מופתעת כיוון שאני עדיין מחכה לזיכויים אך הם טענו שזה לא עניינם ושאני אפתור זאת מול הוט.
כמובן שדיברתי עם הוט ודרשתי לדבר עם יפעת המנהלת אך הם אמרו שאין ביכולתם להעבירני אליה ולאחר שהם ניסו לעזור לי ולא יכלו הם טענו שיעבירו לה מייל שתחזור אליי.
נכנסתי למערכת הוט דרך האינטרנט עם שם משתמש וראיתי שהם הוציאו לי זיכוי ע"ס 300ש"ח רק ב-15.11.2012 כאשר התיק הועבר לטיפול עו"ד חיצוני עוד לפני.
מה קורה שם?יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה?מדוע העבירו לטיפול משפטי כאשר הנושא בטיפול ועובדה שצדקתי ולכן הם הוציאו זיכוי רק שהם לא עדכנו את המחלקה המשפטית למרות הסברי.
אני כבר מיואשת ולא יודעת מה לעשות.
כרגע מונח לי על השולחן מכתב גבייה ממשרד עו"ד שכולל גם את שכ"ט שעליי לשלמו אם לא הנושא יעבור להוצאה לפועל.
מה עושים וכיצד עליי לפעול כעת?
נא עזרתכם בדחיפות.
תודה ורד.
בזבוז זמו ועוגמת נפש סוג הנזק :
לשלם את הסכום הנכון ולעדכן רישומים בהתאם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה