פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נשארתי 5 ימים ללא טלפון ואינטרט- שירות לקוי של חב' הוט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי בערב גיליתי שאין לי קו טלפון בבית ואין אינטרנט. יצרתי קשר עם החברה ואמרו שיש בעיה ויתאמו לי נציג ליום א' כלומר 5 ימים אחרי המועד. התעקשתי איתם ועשו לי טובה שנציג יגיע יום שישי בבוקר בין השעות 07:30 ל- 9:00. ביטלתי את כל תוכניותיי וישבתי בבית וחיכיתי בהתאם לשעות שקבעו לו. אלא שהטכנאי לא הגיע. מבדיקה שלי עם הוט נאמר לי שהטכנאי יצר עימי קשר בנייד ומאחר ולא עניתי הוא לא הגיע. למה הנציג יוצר קשר אם תיאמו איתי מועד? בשיחה עם הטכנאי אמר שהוא כבר לא נמצא בעיר שבה אני גרה והוט הודיעו לי חד משמעית שטכנאי לא יגיע אליי ביום שישי כי לא עניתי לנייד. די הופתעתי מהגישה והזלזול כי הייתי בבית בהתאם למה שתיאמו איתי. אם היו באים בלי ליצור קשר ולא הייתי בבית הם מציינים כי היו מחייבים אותי בתשלום עבור ביקור טכנאי. בזבזתי שעה וחצי בשיחות עם שירות הלקוחות והטיחו בפניי שלא יעזור לי כלום, שאני ל א בסדר וטכנאי לא יגיע. כלומר נותרתי גם בסופ,ש בלי טלפון ואינטרנט. ביקשתי להתנתק מהחברה ועדיין לא חזרו אליי. כל הנסיונות שלי להשיג משהו בשירות לקוחות לבדוק את העניין לא צלחו.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה