פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה בכבלים - הוט " -בוסתן ספרדי - טנמאקה- טרטרו את הלקוח בסוף הוא יתיאש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:

לפני כשלושה שבועות ביום שני גליתי להפתעתי שבמשך 3 חודשים מחייבים אותנו על טלויזיה בכבלים כפול.
פניתי למוקד הוט ושוחחתי עם "מונה מצוות ליאן" (כך הם מציגים את עצמם)
והיא מסרה שלפי הרישומים שלהם ממיר אחד שלי מתוך השלושה מתפקד בירושליים (אני מפתח תקווה) , מכוון שכל הממירים אצלי בפתח תקוה היא מסרה שהיא תשלח לכתובת מסיומת בירושליים בודק שלהם ותחזור אליי בעוד שבוע.
חלף השבוע , לא שמעתי ממונה ,פניתי שוב למוקד הוט עברתי את כל תהליך הזדהות למרות שהיה לי מספר תלונה , ולבסוף כעבור שעה אמרו לי מונה תחזור אליך היום.
חלף עוד שבוע ואין מונה. צלצלתי שוב למוקד הוט בהחלטה נחושה לדבר עם
ראש הצוות שלה " ליאן" ואז התברר לי ש"מונה מצוות ליאן " זה שם קוד
כמו בבוסתן ספרדי שמשמעותו "תשאירי את הלקוח אצלך עד שיתייאש" אף מוקדנית לא הסכימה לתת לי את ליאן כל פעם עברתי שוב את כל תהליך הזדהות , שמך, כתובתך,כרטיס האשראי שלך , ובסוף "מה אני יכולה לעזור"
שבקשתי את שם הקוד "ליאן" נתקלת בסירוב מוחלט שהתעקשתי אמרו לי בסדר תמתין על הקו ואז שוב עלתה מוקדנית אחרת והסנריו חזר:
מה שמך כתובתך , כרטיס האשראי שלך וכול' "כן מה אני יכולה לעזור"
אחרי אין ספור פעמים נמסר לי "ליאן" תחזור אליך היום.

בשעה 20.45 באותו יום התקשרה אליי "מונה" (איזה הפתעה)
הייתי באמצע הרצאה ובקשתי לדחות את השיחה לשעה 21.00 .
מונה לא הסיכמה - "מותר לי לחזור ללקוחות רק בין השעות 19.00-21.00
סגרה השיחה ויותר לא שמעתי ממנה .
חלפו 3 שבועות - ואין" מונה" ואין "ליאן" ולא החזרו לי את הכסף.

בזבוז זמן. סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה