פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ציוד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים עזבתי את חברת הוט לאחר כעשור בשירות הטריפל טלביזיה-אינטרנט-טלפון.
עם קבלת הודעת הניתוק קיבלתי טלפון מנציג החב' לטלפון הסלולארי שלי. באותה שיחה הובהר לי כי יצרו איתי קשר מהחברה לתיאום שליח לקבל את 2 הממירים שברשותי.
לאחר שלא נוצר אף קשר, קיבלתי בשבוע שעבר מכתב מחב' הוטנשאומר שלא הצליחו ליצור איתי קשר לקבלת הממירים.

היום 2.12.2012 בשעה 15:30 התקשרתי ביוזמתי לחב' הוט , דיברתי עם נציג שירות בשם דוריאן שמסר לי שיש ברשות החב' רק את מס' הטלפון של בזק שהיה ברשותי בשנת 2002, מס' 03-6320607 (מס' שכבר אינו פעיל שנים) לפני ש עברתי לחברת הוט ולכן לא יכלו ליצור עימי קשר ולכן באחריותי שלי להחזיר הציוד להוט מובייל.

גם לאחר שהבהרתי לאותו נציג כי לא יתכן שכך מאחר והחברה יצרה איתי קשר לנייד וגם למס' הטלפון של הוט לאורך כל שנותיי בהוט - גם במועד הניתוק למס' 050-7242400 או 077-4007015.
בתגובה נאמר לי כי אין מה לעשות וזה הנוהל. כששאלתי את דוריאן האם עלי לזרוק את הממיר לפח נמסר לי שאעשה כרצוני אבל שאקח בחשבון את ההשלכות.

גם כשביקשתי נציג בכיר ניסה להניע אותי אותו דוריאן באמתלות של "לדבר עם נציג בכיר אומר שאנחנו מזלזלים בך כי אני מביע את עמדת הוט ואף אחד לא יאמר לך אחרת".

כלקוחה שמעולם לא היתה לה בעיה כלכלית מול חברת הוט, כמי שאחראית מספיק לרצות להחזיר לחברה את הרכוש שלה - מדוע עליי להיות מטורטרת כך?

אשמח אם תוכלו לעזור לי לגרום לחברת הוט לקחת אחריות על הציוד שלה ולאסוף אותו ממני.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיאום נציג הוט שיאסוף ממני את ציוד הוט. 2 ממירים+ שלטים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה