פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת הוט חיברה אותי ל-2 מנויים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מחוברת לחברת הוט שנה,לפני מספר ימים הגיע אליי נציג של חברת הוט לבית וטען שיכול לחבר אותי לחבילה הרבה יותר משתלמת וטובה ומה שצריך לעשות זה למעשה ניתוק וחיבור חוזר לחברה,למחרת הגיע אליי טכנאי של הוט והחליף לי את הממירים הישנים ושם לי 3 ממירים חדשים בבית,הטכנאי לא לקח את הממירים הישנים וטען שיבוא טכנאי אחר לקחת את הממירים הישנים,לאחר מספר ימים קיבלתי הודעה מהוט שצריך להגיע טכנאי אני חשבתי שמדובר בטכנאי שצריך לקחת את הממירים הישנים אך כאשר הטכנאי הגיע(יש לציין באיחור של שעתיים מהשעה שנקבעה עימו) הוא טען שנשלח ע"י חברת הוט לעשות לי נקודה חדשה בבית ואין לו שום סמכות לקחת את הממירים הישנים,התקשרתי להוט ונציגה שלהם טענה שעליי לנסוע עד לבאר שבע למוקד הראשי שלהם והלחזיר את הממירים בעצמי!!ושיש לי קנס יציאה אם התנתק מהם.
חברת הוט טוענת שאת המנוי החדש עשה בעלי והוא רשום על שמו והמנוי הישן רשום על שמי שבכלל בעלי לא חתם על שום חוזה עם הוט וזו טענת שווא שלהם,חברת הוט מסרבת לתת לי הסברים ומעבירה אותי בכל פעם מנציג לנציג בזמני המתנה של 40 דקות בממוצע,עד היום הממירים נמצאים בביתי והוט מסרבת לנתק את המנויים ולמעשה כרגע בביתי יש 2 מנויים ועדיין 3 ממירים שוכבים בביתי והוט מסרבת לקחת אותם.
אני ממש מיואשת ולא יודעת מה לעשות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהוט תיקח את הממירים שלה ותשאיר אותי מחוברת למנוי אחד בלבד! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה