פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ולא מקצואי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' ערד 102/11. כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי בגלל שממיר מקולכל ואני כבר מים שבת מנסה להסיג טכנאי, ביום שלישי 18.12.2012 בין 15-17 עמרו שלי היתקשר בזמן שיגיעת אני אישה עובדת אימה חד-הורית עובדת עד 15 אבל יש לי שכנה גרה ליד ת אז מכוון שידעתי שיתקשרו עלי כשיגיו אז אמרתי לה לבוא לדירה עד שאני מגיע, במקום להתקשר עלי אני קיבלתי טלפון עם מענה קולי מחב' חוט איפו אני צריכה או לאר או לבטל הגעתו של טכנאי ת אני לא ידעתי שזה כבר במקום שיחה של טכנאי ולחצתי "אישור"ת אבל עדיין חשבתי שהוא עמור להתקשר כשהוא מגיע עלית כש היגעתי הביתה ב שעה 15.20!!!!!!!!ראיתי פטק על הדלת שרשום עליו שבשעה !!!!!!15.15 הוא היה עצלי ......ואני גם - בלי טלויזיה עדיין ת חייבת גם 107 ש"ח על מה? על כלום!!!!!!!!!!!!!!! על זה שממיר של חוט בעצם מקולקל ואני משלמת כל חודש 400 ש"ח, והם בשירותים אומרים לי- לא הוא לא חייב להתקשר עליך ולא חייב לחכות לךת בעצם- לא חייבים לי כלום!!!!!!!!!!!!!!!רק אני חייבת וחייבת וחייבת- זה כן
הם לא הזבירו לי כשהזמנתי את הטכנאי שתאי כולי החידוש הנפלא שלהם זה בעצם אומר שטכנאי יגיע- אף אחד לא הסביר לי את זהת כי לפני זמן שהיה לי טכנאי בם התקשרו תמיד אישית
אז גם שהתקשרתי להתלוננן אז אמרו לי שיעסו בדיקה ואחרי שבוע!!!!!!!!!!!!!!!!! יחזירו עלי
אז זה השירות של חוט שאני מנויה שלהם יותר מ10 שנה ו כמעט לא הזנתי ולא התרדתי אותםת אבל שקורה משהוא(באשמתם )אז יחס אפסי
תודה רובה
לקוחה של חוט מאוד לא מרוצה ששוקלת לצאת מהוט
סבטלנה
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה