מנסה להצטרף להוט ונקלע לבירוקרטיה בלתי אפשרית |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזה כחודש אני מנסה להצטרף להוט.
הגיע נציג (#1) והציע הצעה. לאחר סגירת העסקה הבטיח שישלחו המסמכים הרלוונטיים בדוא"ל לפני מועד ההתקנה, ונעלם מהשטח.
לאחר כשבוע, בשיחה עם הנציג (#1) אמר שההצעה הקודמת כבר לא תקפה, ואיכשהוא הגענו להסכמה על הצעה אחרת. גם כאן, ברגע האמת הבטיח הנציג ש"יחזור אלי" ונעלם מהשטח.
לאחר שבוע התקשר נציג אחר (#2) וביקש "לסדר את העניין". הציע הצעה. הגענו להסכמה. ושוב, הנציג הבטיח ש"יחזור אלי" ונעלם מהשטח.
היום (לאחר שבוע נוסף) שוחחתי עם עוד נציגה (#3) מהשירות הטלפוני, שטענה כי אין ביכולתה לעשות דבר עד שהנציג (#1) יבטל את העסקה. בקשה ממני להתקשר אליו ולבקש ממנו לבטל במחשב את העסקה. הנציגה (#3) העלתה את הנציג (#1) על הקו, והשיחה עמו נותקה. הבטיחה לבדוק את העניין ו"לחזור אלי".
למען האמת, די נמאס לשמוע שנציגים "יחזרו אלי".
האם נראה לכם הגיוני שלקוח ש*מעוניין להצטרף* ירדוף אחריכם כך? אם זו קבלת הפנים של לקוח חדש, אני מפחד לחשוב על השירות אותו אקבל כלקוח קיים.
|
עמידה בתנאי העסקה המקורית שהוצעה, פיצוי בגין בזבוז זמן רב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|