פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנסה להצטרף להוט ונקלע לבירוקרטיה בלתי אפשרית נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה כחודש אני מנסה להצטרף להוט.
הגיע נציג (#1) והציע הצעה. לאחר סגירת העסקה הבטיח שישלחו המסמכים הרלוונטיים בדוא"ל לפני מועד ההתקנה, ונעלם מהשטח.
לאחר כשבוע, בשיחה עם הנציג (#1) אמר שההצעה הקודמת כבר לא תקפה, ואיכשהוא הגענו להסכמה על הצעה אחרת. גם כאן, ברגע האמת הבטיח הנציג ש"יחזור אלי" ונעלם מהשטח.

לאחר שבוע התקשר נציג אחר (#2) וביקש "לסדר את העניין". הציע הצעה. הגענו להסכמה. ושוב, הנציג הבטיח ש"יחזור אלי" ונעלם מהשטח.

היום (לאחר שבוע נוסף) שוחחתי עם עוד נציגה (#3) מהשירות הטלפוני, שטענה כי אין ביכולתה לעשות דבר עד שהנציג (#1) יבטל את העסקה. בקשה ממני להתקשר אליו ולבקש ממנו לבטל במחשב את העסקה. הנציגה (#3) העלתה את הנציג (#1) על הקו, והשיחה עמו נותקה. הבטיחה לבדוק את העניין ו"לחזור אלי".

למען האמת, די נמאס לשמוע שנציגים "יחזרו אלי".
האם נראה לכם הגיוני שלקוח ש*מעוניין להצטרף* ירדוף אחריכם כך? אם זו קבלת הפנים של לקוח חדש, אני מפחד לחשוב על השירות אותו אקבל כלקוח קיים.
עמידה בתנאי העסקה המקורית שהוצעה, פיצוי בגין בזבוז זמן רב. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה