|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהבטחה לנתק אותי בחברת yes עם המעבר אליהם |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כעשרה חודשים התחברתי לחברת yes לאחר מספר ימים פנו אליי מהוט עם הצעה אטרקטיבית יותר לכבלים כאשר בין השאר הובטח לי כי הם האחראים על הניתוק למול חברת yes. לפני כחודש גיליתי במקרה לתדהמתי כי הנני משלמת תשלומים כפולים הן לחבת יס והן לחברת הוט כאשר למעשה הניתוק לא התבצע על ידי חברת הוט כמובטח. מיד לכשגילינו שלחנו את כל החשבוניות כפי שנתבקשנו לחברת הוט (שכמובן טרטרה אותנו מליון פעם על העניין הזה) וכרגע קיבלנו הודעה כי לא נוכל לקבל את הכסף בחזרה כי ידענו בעצם על כך שאנחנו לא מנותקים וזאת הם מסיקים משיחה לכאורה שקיבלתי מיס כמה ימים אחרי שהייתי מחוברת להוט. מיותר לציין כי יש לי מכשיר טלוויזיה אחד בבית וממש לא ידעתי על החיבור הכפול שכם אם הייתי יודעת הייתי מיד פועלת לביטולו כפי שעשיתי בחודש האחרון. הם למעשה הפרו את הבטחתם לנתק וכעת מתנערים מאחריות
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרה לאלתר של כל החודשים בהם שילמתי חיוב כפול לחברת יס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|