פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט איטי בהורדת קבצים נושא התלונה:
עמרמי דרור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, אתחיל באימרה "לי זה לא יקרה" אשר הוכיחה עצמה כשגויה. התחברתי לאינטרנט תשתית של הוט במהירות 100Mbps ומרגע זה החלה מסכת של בעיות גלישה והורדת קבצים. במקום 12MBps קבלתי מהירות הורדה של 3MBps אשר הינה רבע מהמהירות עליה התחייבה הוט. פעמים רבות נכנסתי לאתר הוט לביצוע בדיקת הורדת קבצים ומעולם לא עברתי את 3MBps. במהלך חודשים ניהלתי שיחות ארוכות הכוללות המתנות עוד יותר ארוכות אשר תוכנם "התכתשות" עם טכנאיי הוט על מנת להוכיח כי המהירות ההורדה נמוכה מן המובטח בחבילה. פעם אחת הגיע טכנאי אשר לא עשה כלום (כך אמר לי) ומעבר לכך המשיכו השיחות אשר לקחו זמן נכבד בשעות היום והערב. היום (26/12/2012 שעה 14:00) לא יכולתי יותר להחזיק את התחושה כי חברת הוט עושקת אותי באופן קבוע ובהתמדה תוך כדי תואנות כי מצידם הכל נראה תקין. כמוכן, נכנסתי היום שוב לאתר "בדיקת מהירות הורדה" של הוט והופתעתי לגלות כי חברת הוט הסירה מהאתר את האפשרות לבצע בדיקת הורדת קבצים והשאירה רק את בדיקת "המחשת מהירות". בשעה 18:00 היום, היה אמור מנהל טכני לחזור אליי ולתת לי הסבר טכני יותר עמוק אודות הבעיה ובתקווה לפתור את התקלה. הייתי אופטימי לחשוב כך, נאלצתי להתקשר שוב בשעה שנקבעה ואז (כמובן, הבטיחו שיחזרו אליי תוך 5 דקות) השיחה המיוחלת הגיעה בשעה 18:50 (עדיין טוב ביחס להבטחות קודמות אשר לא חזרו אליי כלל) ואיתי דיברה בחורה בעלת מבטא כבד ויכולת התבטאות בעברית דיי נמוכה. התחלתי לנהל איתה שיחה אשר הסתבר לי כי אינה סמכות טכנית וכי הידע הטכני שלה דל מאוד. לדבריה חברת הוט התחייבה ל "המחשת מהירות" של 100Mbps ולגבי הורדת קבצים אין הוט מתחייבת כלל למהירות כלשהי. תוך 5 דקות מתחילת השיחה, אמרה לי הבחורה כי היא צריכה ללכת הביתה ואם אני רוצה אז היא תבדוק מדוע הוט הורידה את "בדיקת מהירות הורדת קבצים". משבקשתי להמשיך לנהל את השיחה וכי אני כבר רודף אחרי פתרון מספר חודשים קבלתי משהו מאוד מעניין...זו הייתה אומנות השירות בהתגלמותה....בטח אתם תוהים מה קבלתי? ובכן היא פשוט העבירה אותי למצב המתנה עם מוסיקה ברקע. חשבתי אולי היא הלכה לבדוק משהו אך אחרי כמה דקות הבנתי כי זו הייתה הדרך שלה לומר לי "אין לי כוח לדבר איתך....". לסיכום אומר כי התקלה עדיין קיימת ואין סימן לפתרון באופק. אבוי לנו על שירות דלוח שכזה בייחוד בתקופה של תחרות בין חברות באותו התחום. אני שוקל להגיש תביעה ייצוגית על הונאה ולקיחת כסף במרמה תוך הבטחות שווא ואי יכולת לספק את המוצר כפי שנרכש על ידי.

שם ה "מנהלת" הוא "מילה" מצוות "אבי" המגדירה עצמה כמנהלת טכנית בכירה בצוות "כלנית"
עוגמת נפש סוג הנזק :
לספק את המוצר כפי שנקנה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה