פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כמעט שלוש שנים בחרתי להתנתק מחב' הוט, את תהליך הניתוק ביצעתי לאור ניסיון קודם באמצעות שיחה מוקלטת על מנת לוודא כי איני מותיר חובות או דרישות התחייבות מצד חב' הוט בצורה שבה מיציתי מול הנציג את כל התחייבויותי וזה אישר כי הביטול לא גורר התחייבות או קנס או תשלום כלשהו שנמצא בחוב. לאחר כחצי שנה החלו הורי לקבל מכתבי איום ושיחות טלפון מאיימות שיש חוב בחב' הוט ואם לא יוסדר תוך 30 יום התיק יועבר הליכי גבייה. דרשתי מחב' הוט לא לפנות להורי מאחר והמצב הבריאותי שלהם לא בשיא ועל כן דרשתי שלא ייצרו עימם קשר אלא רק אל מולי. במשך שנתיים חברת הוט שולחת חזור ושוב איומים בכתב ובשיחות טלפון לאבי חולה לב, כאשר בכל שיחה כזאת התערבתי והתרעתי כי מדובר בהטרדה ובמידה וקיים חוב אני מעוניין לפתור את הפרשה בבית משפט. כמובן שנציגי חב' הוט ומייצגם מעל החוק הם המשיכו בפעילות הלחץ וההטרדה כלפי הורי עד אשר אבי נשבר והחליט לשלם להם את החוב הקיים כביכול. גועל נפש. איני מתכוון לשתוק על ההתנהלות המבזה והנצלנית שעובדת בשיטתיות מצד חב' הוט. אני דורש בזאת, בהחזרת מלוא הכספים מצד חב' הוט. כמו כן, כל שיחותי עמכם מוקלטות כולל כל בקשותיי על הפסקת ההטרדות בצידכם. יש לכם אישור מוקלט אל מול אבי שהינו בעל החשבון על כך שאני הוא איש הקשר היחידי ועל כן, אני דורש לא לפנות אליו יותר אלא אך ורק דרכי. פרטיי בהמשך.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה