פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוברתי לתשתית אינטרנט ללא ידיעתי וללא הסכמתי נושא התלונה:
אברמוביץ גיא שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

ללא ידיעתי וללא הסכמתי חוברתי לשרותי תשתית אינטרנט של הוט, וחוייבתי עך כך באמצעות כרטיס אשראי שמספרו נמצא ברשות חברת הוט מהתקופה בה הייתי לקוח שלה.

פרטים:
1. בעבר הייתי לקוח של חברת הוט.
2. בהמשך התנתקתי משרותי הוט, והשתמשתי באינטרנט דרך ספק אחר (012), באמצעות חבילת באנדל שכללה תשתית של הוט, כאשר התשלום כולו היה לספק האחר. בזמן הזה - לא הייתי לקוח של הוט, ולא היה לי כל הסכם עם חברת הוט. כמובן שלא חוייבתי על ידי חברת הוט, כי לא קיבלתי ממנה שירותים.

3. לפני כחודשיים התנתקתי מחבילת הבאנדל והחלפתי ספק אינטרנט. כעת אני משתמש בתשתית של בזק. ההתקשרות עם ספק האחר, באמצעותו השתמשתי בחבילת הבאנדל, הסתיימה.

4. כאמור, המקרה גיליתי כי אני מחוייב על ידי חברת הוט על שרותי תשתית האינטרנט. נציג המכירות של הוט התקשר להציע לי שדרוגים, וכאשר עניתי כי אני כלל לא לקוח של הוט ומשתמש בתשתית אחרת, הודיע לי כי במערכת שלו אני מופיע כלקוח, וגם אמר שכאשר מתבטלת חבילת באנדל (שמסופקת על ידי ספק אחר), המנוי חוזר להיות מחובר לתשתית של הוט באופן אוטומטי. כמובן שאף אחד לא הזכיר זאת בשום שלב, ולא קיבלתי כל הודעה מחברת הוט על כך שאני חוזר להיות מנוי שלהם ולהיות מחוייב על זה בכרטיס אשראי שמספרו "במקרה" נמצא ברשותם.

תיאור המצב:
- אני לא לקוח של חברת הוט
- אני לא פניתי לחברת הוט בבקשה מסוג כלשהו
- לא חתמתי על כל הסכם עם חברת הוט
- לא קיבלתי כל הצעה מחברת הוט, וכמובן לא חתמתי הסכם כלשהו
- לא קיבלתי כל הודעה על כך שאני מחוייב על ידי הוט בעבור שרות כלשהו, ולא נתתי שום הסכמה לשום שרות ולשום תשלום

בנוסף (ובלי קשר לפרשה), מרכזי השרות הטלפוני של חברת הוט לא עומדים זמני הפעילות המוכרזים שלה ומפסיקים לפעול כמעט שעה לפני הזמן.


כספי סוג הנזק :
מבקש לנתק אותי משרותי תשתית האינטרנט, אליהם חיברתם אותי ללא ידיעתי, ולבטל את החיוב עבורו בסך 84.72 ש"ח מתאריך 30.12.2012. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה