פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ציוד נושא התלונה:
זרבאילוב מינאיה אורה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביולי2012 אמא שלי בת78 התנתקה מהוט.היתה מנויה משנה1994 ותמיד הכול שילמה בזמן.טכנאי היגיע ,לקח ממיר ו הודיע שבמערכת הוט רשום 2 ממירים ברשות של אמי.מייד יצרתי קשר עם הוט ונציגת הוט הודיע שתטפל בעינין ותחזור אלי .כמובן לא חזרה.להפתעתי גיליתי שהוט מתכוון לחשב את חשבוני בסכום568.58 ו328.33כי אני שילמתי עבור אמי .שוב מייד פניתי להוט כדי שיבדקו את העניין.ושוב להפתעתי גיליתי שאפילו במערכת שלהם במקום לציין שהוחזר ממיר1 במקום כביכול2,צוין שציוד לא הוחזר,ועכשיו אני מבזבזת זמן ועצבים כדי להוכיח שממיר הוחזר ומאולם לא היו אצל אמא 2ממירים. אני מזמינה להגיע לבקר את אמי ולבדוק שבדירה השכורה שלה אין אפילו עוד נקודה לטלוויזיה נוספת.ב1.02.2013אמי עוברת דירה וחשוב לנו כדי להוכיח שנפלה טעות בהוט,שטכנאי אכן כן יגיע לבדיקה .בהוט חייבים להבין שלקשישה בת 78 שמתגוררת באותה דירה מאז שהתחברה להוט ,אין טעםלהחזיק 2 ממירים ולא להחזיר לו היה קיים. הבעיה שאסמכתה לא נשמרה. מה עושים.?
עוגמת נפש .ביבוז זמן סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה