פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בסגירת עסקא של נציג הוט נושא התלונה:
כהן ריקי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים ישב אצלי נציג הוט ומילה טופס של הוט בכתב ידו עם כל תנאי העיסקא כולל המחיר. בבירור עם שירות לקוחות מתברר שהעיסקא אינה תקפה וכל הערוצים הרשומים בכתב היד ניתנו כ"מתנה" לחודשיים ולאחר מכן יחוייבו בתשלום מלא.בשיחה עם נציג החברה נאמר שוב שזו טעות של שירות הלקוחות והנושא יטופל.כנראה שזו השיטה של הוט להעביר לקוחות אליה. אני בכל מקרה מעדיף להתנתק ולא לשלם יותר.
עוגמת נפש - הונאה סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה