|
|
|
|
|
|
חיבור לאינטרנט |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בהתחברות להוט נדרשתי לרכוש מגדיל טווח על מנת שיהיה לי אינטרנט בכל הבית. בשיחה עם נציג הוט הובהר לי כי אני צריכה לקנות מגדיל טווח למרות שהיה לי מגדיל טווח בבית אבל לדברי הנציג מהוט הם לא יודעים לתת עליו תמיכה, אלא רק על ממכשיר אשר ניתן לרכוש בדוכני הוט מובייל. לאחר הרכישה ומאחר ולא הצלחתי להתחבר פניתי לקבלת שירות, נציגי הוט הפנו אותי לספק של מגדיל הטווח חברת d-link אשר עובדת בימים א-ה בין השעות 10-15, וזאת מאחר והם לא מכירים את המכשיר. שהתלוננתי נמסר לי כי יכולתי לבחור לקנות מגדיל טווח אחר. והם לא לקוחים אחריות על מוצר של ספק אחר.
את התלונה העבירו לנציג תמיכה טכנית אשר מסר כי הם מצטערים שלמא מסרו את המידע בשיחות קודמות אבל אין באפשרותם לעזור לי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הזמנתי טכנאי באופן פרטי לחיבור במגדיל טווח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|