פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרגילים מסריחים, שקרים ושירות נוראי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
תקופה שאני חווה ניתוקים ובעיות גלישה באינטרנט, הספק שלי הוא הוט. במוצ"ש האחרון (05/01/2013) התקשרתי לתמיכה הטכנית של הוט, הנציג בדק את הטענות שלי ואמר שהוא אכן רואה בעיות עם ההתחברות ולדעתו צריך להחליף את המודם, הוא תיאם לי טכנאי ליום רביעי (09/01/2012 - ארבע ימי המתנה) בין השעות 7:30 ל - 9:00, המתנתי בסבלנות והגיע הבוקר, הודעתי שאני מאחר לעבודה וחיכיתי לטכנאי. בשעה 8:45 אני מקבל צלצול ניתוק מהטכנאי, שניה אחרי זה אני חוזר אל המספר שלו, ואין מענה. 10 דקות לאחר מכן אני מתקשר למוקד התמיכה הטכנית ומברר מדוע הטכנאי עדיין לא הגיע, שם נאמר לי כי הטכנאי ניסה ליצור איתי ומכיוון שלא היה מענה הוא לא יגיע. תרגיל מסריח מאוד של הטכנאי שהתחמק בצורה נוראית מטיפול בתקלה. המשכתי לברר עם הנציג מה אפשר לעשות, הנציג אמר שזה אכן דבר לא תקין שלא יעשה והוא ומכיוון שאינו יכול לדאוג שטכנאי יגיע אליי באותו רגע הוא מתחייב שטכנאי יגיע אליי עוד היום בערב, ובנוסף הוא גם ידאג לתת לי פיצוי הולם, אך טרם הוא צריך לטפל בכמה דברים והוא חוזר אליי.

המתנתי עד 2 בצהריים, וכשהנציג לא חזר אליי התקשרתי אליהם על מנת לבדוק מה קורה עם העניין שלי, שם החזיק אותי נציג במשך 50 דקות בטלפון, כשהוא מברר וחוזר אליי כמה פעמים עם התשובה "מצטער, אין לי כרגע מה לעשות", ולקראת סוף השיחה נאמר לי שהוא מעביר אותי ל"מנהל" במיידי, בפועל העביר אותי ל"ניתוק השיחה" במיידי.

התקשרתי שוב, הפעם ענה נציג אחר אשר אמר לי שהוא בודק את העניין עם הנציג הקודם שדיבר איתי, כאשר חזר אליי עם תשובה אמר "לא ניתן לעשות כלום" אלה לתאם לך טכנאי ליום אחרי, בשבוע הבא! כאשר אמרתי לו שאני רוצה שיפתרו את הבעיה הזו עוד היום, הוא הרים את הקול ואמר "זה מה יש" ומיד אחר כך ניתק את השיחה.

התקשרתי בפעם השלישית, הפעם ענתה לי נציגה שהצטערה מאוד, שהיא ביררה ומבינה את הסיפור שלי, אבל היא מהתמיכה של הטלויזיה והיא דואגת שיחזור אליי מנהל בדקות הקרובות. אכן חזר אליי מנהל, תוך חצי שעה.

המנהלת סירבה לעזור, אמרה שאין להיום טכנאים, והיא יכולה לנסות לקבוע לי טכנאי למחר, כשהסכמתי לקבל טכנאי מחר, היא אמרה לי שרק "מחר" היא תחזור אליי בנושא ותתאם לי את הטכנאי. ואם זה לא מספיק היא גם רמזה שאני משקר, כי לה רשום במחשב שהטכנאי ניסה להשיג אותי ולא עניתי.

תרגילים כאלה ושירות כזה לא קיבלתי ולא ציפיתי לקבל אף פעם, כרגע אני לא יכול להתנתק מהם בגלל מעבר דירה צפוי בעוד חודש, אבל שיהיה ברור, בדירה החדשה אני כבר לא יהיה לקוח שלהם.
עלבון, זלזול סוג הנזק :
שלמישהו שם יהיה אכפת מהלקוחות שלו. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה