פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ציבורית בפרסומת חדשה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחרונה הוט עלה בקמפיין חדש שבוא היא מפרסמת שכל הערוצים המיוחדים (פרט למבוגרים) מעכשיו פתוחים ללקוחות הטריפל שלה,
אני, כלקוח טריפל, שאף התחבר כיומיים לפני עלית הקמפיין, יצרתי קשר ע"מ לקבל את ההטבה,לאחר המתנה של מעל 30 דק לנציג, ענתה לי נציגה ושביקשתי את ההטבה נדהמתי לגלות שנתקלתי בהטעיה מכוונת של חברת הוט בפרסום ובקשה לתשלום של כ70שח לחודש תוספת על החבילה שיש לי, שהיא טריפל כולל תשתית של 100מגה, המקסימום שיש להם להציע.
יש לציין שצפיתי בפרסומת מספר פעמים נוספות ע"מ לחפש כיתוב שיצדיק את המהלך הזה אך לא מצאתי.
ו סוג הנזק :
פניה לגוף הרלוונטי בחברת הוט, ופירסום התנצלות מחברת הוט או כיבוד ההטבה ללא תוספת תשלום פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה