פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל בתקלות רשת חוזרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב. שמי איל טופר, תז- 26558247.
ביום שבת ה12.1 פניתי למוקד התמיכה הטכנית בבקשה לטפל בתקלות חוזרות ונשנות בגלישת האינטרנט אצלי בבית. הציגכם הפנו אותי לאחר בדיקה לספק האינטרנט 012. לאחר בדיקה וטיפול בהגדרות הראוטר נציגי 012 הכריזו בפני כי הבעיה נפתרה. עוד באותו היום עלתה תקלה נוספת באינטרנט ובזמן השיחה עם נציג 012 יצא המודם של HOT מאיפוס. למרות זאת נציגי התמיכה שלכם לא מצאו לנכון להביא אליי טכנאי על מנת לבדוק את מקור התקלות. במקום בחרו לשים את המודם שלי במעקב של 24 שעות בסיומו יחזרו אליי להמשך טיפול. עברו ה24 שעות ואיש לא חזר אליי, רק ביום שני ה21.1 לאחר שחזרו התקלות התקשרתי שוב למוקד התמיכה. הפעם ענה לי בחור בשם מוחמד שהיה גס רוח ולא נתן לי מענה או הסבר לכך שלא חזרו אליי. לאחר שיחה ארוכה בה ביקשתי לדבר עם מנהל מסר לי הנציג "כי אין לך מה לדבר עם מנהל הוא יגיד לך אותו דבר". בסיום השיחה הובטחה לי שיחה ממנהל תוך 4 שעות. השעות חלפו ואיש לא התקשר. בערב של אותו היום התקשרתי שוב למוקד בניסיון לקבל מנהל ולפתור את תקלות הגלישה החוזרות ונשנות. שוב העלו נציג של 012, שוב עשו בדיקות לראוטר ושוב הבעיות לא נפתרו. לאחר בדיקה שהמנהל (ואדים) ערך התברר כי השיחה מהצהרים עם מוחמד כלל לא תועדה ולא הוקלטה. ואדים אמר שיחזור אליי למחרת בשעות הערב לפי בקשתי כיוון שאני סטודנט ואיני זמין בשעות היום.
למחרת היתה שיחה אחת שלא נענתה ממוקד הוט בשעות הצהרים ותו לא.
למחר יום רביעי, התקשרתי שוב למוקד בכדי להתעדכן בפתרון הבעיות. נאמר לי שהמנהל יחזור אליי בערב ובכל חוזר חלילה.....

אתמול יום שבת ה19.1 שוב נותק האינטרנט. שוב לא קיבלתי מענה שוב טורטרתי בין מוקד התמיכה שלכם לזה של 012.
חשוב לציין- מוקד 012 מספק לי שירות סבלני ואדיב, נותנים פתרונות וחוזרים אליי מבלי שאבקש בשביל לעקוב אחר התפתחויות התקלה והפתרונות.
רק הבוקר(20.1) תחנוני נענו ונקבע לי טכנאי למחר בבוקר.
אני דורש כי המודם יוחלף במודם שלכם שהוא גם ראוטר.
1- כפיצוי על עוגמת הנפש בהתנהלות הכושלת של המוקד תמיכה ומנהליו
2- כמניעה לתקלה הבאה- כך לא יוכלו הנציגים שלכם להאשים לשווא את ספק האינטרנט.

אבקש לקבל את התייחסותכם בהתאם.
בתודה מראש, איל טופר.
מס פלאפון- 0526686084
החלפת מודם במודם שהוא גם ראוטר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה