|
|
|
|
|
|
תקשורת לקויה בין הנציגים שכל אחד מבטיח משהוא אחר |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביוני 2012 הצטרפתי לHOT לטריפל שלהם ב- 300 ש"ח לחודש עבור אינטרנט , כבלים וטלפון..כנדרש מילאתי טופס הוראת קבע ופיקססתי אותו לחברה ..ומאז החלו "הצרות" טענו מס' פעמים שאין לי הרשאה למרות שפיקססתי להם רישומי הבנק שלי בו מצויינת ה.הקבע שהינה קיימת ופעילה מיוני..בהמשך התבלבלו בין החשבון שלי ללקוחה אחרת מאזור הדרום ( הודו בכך) מנהל בכיר לקח את התיק שלי לטיפולו ובמהלך כל הטיפול הבין לליבי כבר הייתי מנותקת מהסטרט אובר שלהם ..הבטיח שיחזרו אלי ממחלקת הכספים ..שום דבר לא קורה ..השלב הבא הוא קבלת טלפון מנציג שברך אותי על ההצטרפות החדשה שלי ( אני כבר 3 חודשים בחברה) והבטיח לי חודש חינם כשציינתי בפניו שאני לא חדשה וסיפרתי על הבעיות הרבות ועוגמת הנפש ..אמר שיפצה אותי החודש חינם ..ולכן גם לא הזרמתי כסף לחשבון שאותו חודש..וכל זה כשאני מחכה שממחלקת הכספים יחזרו אלי ויאמרו לי כמה עלי לשלם לאחר כל הבלבול עם הלקוחה השניה וכן עם הזיכוי שהגיע לי... בנתיים קיבלתי 2 מכתבים מעו"ד שדורש את חוב של סך כ- 700 ש"ח..כשהמנהל הבכיר יעקב התקשר אלי העלתי בפניו את התמיהה על עו"ד .תשובתו היתה תתעלמי את בטיפול שלי. ואז ביום רביעי בשבוע נותקנתי מהכבלים כל ניסיותי להשיג אותם עלו בתוןהו ..או בתשובה שידאגו שיחזור אלי נציג כספים . ואתמול אחרי המתנה ארוכה על הקו הגעתי לנציגה בשם סנדי שבהתחלה עשה רושם שאנחנו מתקדמים בסדר עד שאמרה לי שהחוב שלי עומד על 1700 ש"ח כולל עו"ד ושאני צריכה לשלם לה עד היום ה- 5/2/13ולא אנותק ..למרות שהצעתי לה 1000 ש"ח במזומן וביום ראשון את יתרת ה- 300 ..לא היה מקובל עליה.
מה שלא אמין זה ש-8 חודשים כפול 300 סך 2400 הייתכן ששילמתי להם רק 700 ש"ח במשך 8 חודשים והם נזכרו לנתק אותי רק עתה ..טענתם שקיבלו ממני רק 800 ש"ח אני. בדין ודברים עם בנק הדאר שם הפקדתי לםחות פעמיים נוספות תשלומים עבור החברה על מנת שלא ינתקו אותי בהמשך ובמידת הצורך עביר ניירת תומכת בדבריי .אני תקווה לטיפול הולם ומפצה.
|
הטלת דופי באמינותי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|