זלזול בלקוחות קיימים |
נושא התלונה: |
יום שישי 08 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, ביום שלישי האחרון התקשרתי לחברת הוט כדי לדווח על אי יכולת צפייה בשידור,מסך ירוק, שומעים בקושי ואין שידור, ראשית עליי לציין כי מעולם לא הייתי בחברה מתחרה ובעצם בין הראשונים שהתחברו לחברה וכמו כן זהו הממיר היחיד שברשותי כך שאם אני לא מצליח לצפות המשפחה כולה בבעיה,אמרו לי שישלחו נציג רק ביום ראשון שלאחריו,התרעמתי הכיצד?חברה כה גדולה ושבוע להמתין, אמרו לי להתקשר למחרת ,ענו שיחזרו אלי מבינים את חומרת הבעיה ,וכך בעצם במשך 5 ימים מיום ג' עד יום שבת ניסיתי מספר פעמים כאשר בכל פעם עונה תקליט שאומר שההמתנה ארוכה מעל 8 דקות רק לא מציין שזו המתנה של 28 או 38 דקות, בתי ניסתה אף היא והשיגה נציג של החברה, נאמר לה שיחזרו אלי ביום שלמחרת עד השעה 11 שאהיה זמין אף אחד לא חזר, ניסתה שוב ובזבזה זמן יקר בהמתנה על הקו , לעיתים התייאשה ובפעם נוספת שוב אותן הבטחות,מקווה שיבואו ביום ראשון,אני מאוכזב וכן כל משפחתי וחבריי שבהמלצתי התחברו לחברת הוט,אני אמור גם לשלם על אותם ימים שבהם בעצם לא צפיתי בשידורים.אבקש את תגובת החברה ופיצוי הולם.תודה
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
החזר כספי בגין ימים ללא צפייה,פיצוי הולם ושיפור השירות של החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|