פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איטיות חוזרת ונשנית ללא מציאת פתרון מצד הוט נושא התלונה:
פלג יחזקאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי דור, בנובמבר 2012 התחברתי לטריפל של הוט הכולל טלוויזיה טלפון ואינטרנט.
מרגע ההתחברות לחברה, ולמרות הגדלת רוחב פס הגלישה, החלה אטיות ותקיעות חוזרות ונשנות באתרי האינטרנט.
התקשרתי להוט ולאחר זמן המתנה ארוך, נציג שירות אמר שהוא יטפל בתקלה ושהיא תפטר בקרוב. מאז ועד היום התקלה לא טופלה.
היום , 12.02.13 התקשרתי שוב לדווח שהתקלה עדיין קיימת.
לאחר 10 דקות על הקו ענתה לי נציגת תשתית שישר העבירה את האחריות לספקית (גם כן הוט), אמרה לי שהיא תעלה לקו את הספקית. בין רגע מצאתי את עצמי, שוב, לבד מול נתב שיחות. לאחר המתנה של 15 דקות ענתה נציגה מהספקית ושוב לאחר שיחה של 5 דקות היא החזירה את האחריות של התקלה לתשתית. גם היא אמרה שהיא תעלה אותה ונעשה שיחת ועידה. שוב, כמו פעם קודמת, מצאתי את עצמי מנתב למענה אנושי. כשענתה לי נציגת תשתית, שוב, וביקשתי מנהל היא סרבה לתת ורצתה קודם כל לבצע את אותם בדיקות מטופשות שכל אחד עושה לפני שהוא מתקשר לשירות האינטרנט כגון: ניתוק המודם והחזרתו, מחיקת היסטורית גלישה,בדיקת מהירות באתר של הוט (כמובן שהאתר יראה שאין תקלה) וכולי.. ולאחר 45 דקות שיחה הנציגה החליטה שישלחו לי טכנאי הביתה "ללא עלות" שלא כמו שצריך להיות ע"פ נהלי החברה, כאילו שאני צריך לממן תקלות שלהם. בכל אופן הטכנאי יהיה ללא עלות למעט הסיבות הבאות:
1. לא הייתי בבית (או שהטכנאי החליט שלא הייתי.) ואז אני אחויב בעלות הטכנאי.
2. לפני הגעת הטכנאי אני אקבל הודעה קולית כדי לאשר שאני בבית. במידה ואין מענה הטכנאי לא מגיע ואני אחויב בעלות הטכנאי גם כן.
3. אם הטכנאי בכל זאת הגיע אך לטענתו אין שום תקלה - אני אחויב בהזמנתו.
דבר שלא הגיוני ולא מתקבל על הדעת.
ביקשתי מנהל ואמרתי שזה לא מקובל עלי שאני אשלם בשביל פתרון התקלות שלהם ושאני גם ככה משלם מאות שקלים בחודש.. כמה צפוי, ל"מנהל" לא היו תשובות בשבילי והוא פשוט חזר על אותו תקליט שבכלל לא הביא תשובות לטענות שהיו לי.
חברת הוט היא חברה ביזיונית, לא אנושית, כאשר שברגע שהחברה מקבלת את מספר כרטיס האשראי, היא פשוט מפסיקה להישמע לבעיות ותקלות הלקוח. ביזיון. פשוט ביזיון.
עוגמת נפש, בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :
שליחת תכנאי ללא עלות במחינתי שיפתור את התקלה אחת ולתמיד פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה