פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר דמי מנוי על שירות שלא קיבלתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנוי בהוט כ20 שנה ,לפני למעלה משנה הופיעה בטלויזיה בביתי תקלה, תוך כדי צפייה התמונה הייתה קופאת מתעוותת והמסך מתמלא בריבועים קטנים ( פיקסלים) כך שבלתי אפשרי היה לצפות בשידורי הטלוויזיה.
לאחר שהגיעו לפחות 5 פעמים טכנאי הוט,התקלה תוקנה ולאחר פניה לשרות הלקוחות קיבלתי פיצוי החזר כספי על החודש ללא הצפייה התקינה.
לפני כשלושה חודשים שוב התחילה אותה תקלה בדיוק שהלכה וגברה שוב נשלחו 4 טכנאים עד שהאחרון שבהם( הגיע ב7.2.13) גילה שחסר במערכת
הכבלים רכיב מסוים ( מסנן רעשים) הוא הרכיב אותו והבעיה נפתרה!!
פניתי לשרות לקוחות כדי לקבל החזר הכספים שגבו ממני לשווא ללא קבלת תמורה ולתדהמתי הם הציעו לי שימו לב : קופון זוגי לקפה ומאפה וזיכוי כספי על 14 יום . אני מסרב ודורש בתוקף לקבל החזר מלא על כל התקופה שבה נמשכה התקלה שבה לא יכולנו לצפות אפילו בתוכנית אחת כמו שצריך.
אי קבלת תמורה לתשלום סוג הנזק :
החזר דמי המנוי ששולמו על משך כל תקופת התקלה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה