פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות ובזמנים נושא התלונה:
בר לוי בני שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בשעה 20:00 צלצלתי כדי לדווח "אין קליטה" בשני המנויים בבית, המענה הקולי " נציג יצור קשר בתוך שלוש שעות", בשעה 8:00 למחרת אני התקשרתי ולאחר דקות התמנה ענה נציג שבישר לי "טכנאי ישלח אליך בתוך שלושה ימים!!!", לחצים עצומים מצידי שינו מועד הגעתו ליום המחרת ולבקשתי בהתראה של כ20-30 דקות, הטכנאי צילצל אלי כשהוא בפתח הדלת, כשעלה לדירה התקלה נפתרה מעצמה, כדי למלא דוח על ביקורו - החליף את קצה הכבל בארון החשמל "כי הוא חייב לרשום את פתרון התקלה, לשאלתי מדוע לא נבדקה המע' רגע לפני הגעתו? משיכת הכתפיים הסבירה הכל. על הגעתו ללא התראה היתה תשובתו "איש לא ציין בקשתך" - אני כועס ומאוכזב ביותר וגם בזבזתי זמן רב משעות עבודתי במכון שלי
כספי סוג הנזק :
אירגון המער' כולה ופיצוי הולם לנפגעים בהתחיבות לזמנים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה