פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי על סמך שקר סוכן נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה !
כבר כמה שנים שאני לקוח של חברת הוט בתכנית טריפל כבלים אינטרנט וטלפון, בסה"כ הייתי מרוצה פחות או יותר עד שבחודש 09/12 החלטתי להתנתק מהחברה בגלל שירות לקוי, ביקשתי בקשת ניתוק ונאמר לי שלפי החוק אני מוקפא חיוב החל יומיים מבקשת הניתוק ועד שבאים לאסוף את הציוד אפילו שאני ממשיך להשתמש בשירותים,לאחר מכן התחילו טלפונים משימור לקוחות אבל לא רציתי שישמרו אותי כיון שהחלטתי להתנתק סופית , כשרצו לתאם לי טכנאי לאיסוף ציוד ביקשתי שיתאמו לי בשעות אחרי צהריים כיון שאני עובד כל יום בשעות הבוקר ,משום שיש לחברה מעט תאריכים פנויים יצא שבחלק מהפעמים שתיאמו לי טכנאי היה לי אילוץ ולא יכלתי להיות נוכח בבית , וכמה פעמים שהייתי בבית וחיכיתי לטכנאי שיבוא קיבלתי טלפון שמודיע לי על ביטול הגעה בגלל שהטכנאי מתעכב ולא יכול להגיע בזמן, וכך זה נמשך כמה חודשים עד לתאריך 01/01/13 שבו תיאמו לי טכנאי/סוכן שטח בשם כפיר מלכה לשעות הערב ואכן הייתי בבית וחיכיתי לכפיר שיגיע אבל לשווא חיכיתי, למחרת התקשרתי לשירות לקוחות ושם להפתעתי נאמר לי שכפיר לא הגיע משום שהוא שימר אותי בחברה, הייתי בהלם !! לאחר מכן כשהתעשתתי ביקשתי פרטים מדויקים כי איתי בטוח הוא לא דיבר , ואז נאמר לי שהוא דיבר עם אשתי דבורה והיא אמרה לו שאנחנו לא רוצים להתנתק , סיימתי את השיחה וישר התקשרתי לאשתי לבדוק אם נכון הדבר , והתברר שלא דובים ולא יער אשתי אמרה לכפיר שהיא לא מתעסקת בעניינים כאלה ושיפנה אליי אבל הוא החליט לעשות חיים קלים ולשקר במצח נחושה ולומר שהיא החליטה להישאר , לאחר שהבנתי את כל העניין התקשרתי שוב למחלקת קשרי לקוחות וניסיתי להסביר שקרתה כאן טעות וכפיר משקר כדי שיוכלו לגבות כסף על כל התקופה שהייתי מוקפא חיוב , אבל נתקלתי בחומה אטומה ונציגים שאמרו לי בפה מלא שהם מאמינים למילה של כפיר מאשר למילה של אשתי , וכך לאחר נסיונות חוזרים ונשנים מצידי להסביר שעשו עוול ושקר ללא הועיל , ביטלתי את ההוראת קבע בבנק והחיוב של החברה לא כובד , והיום בתאריך 25/2/13 הגיע טכנאי איסוף ציוד ולקח הכל, וכשביקשתי ממנו לבדוק אם הוא יכול לעשות משהו בנידון הוא ענה לי שהמדיניות של החברה הוא שכשיש חוב לקוח אין מה לטפל בו אלא רק אם הוא משלם קודם את החוב ואפילו אם ברור שהחוב לא נכון !!!
ממש קשה לי לתאר איזה עוול נעשה לי כאן בראש ובראשונה הוא כספי אבל בנוסף נגרמה לי עגמת נפש ברמה מאוד מאוד גבוהה וקשה לי להאמין שאחרי כל מה שעברתי יצליחו לזכות באמון שלי שוב..
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב לאלתר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה