פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי על אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בגלל תקלה מתמשכת בטלוויזיה, תואם עבורי טכנאי שירות ל29.1.13 בין השעות 16 ל 19 .קיבלתי לאחר יומיים אסמס לטלפון שלי ( ששמרתי עד היום )ובו מועד הגעה וכן שצריך להיות נוכח בוגר מעל גיל 18 בדירה.ביום המיועד נכחו בביתי בתי חיילת בת 19 וכן בני בן ה13 .בערך בשעה 18 קיבלתי הודעה קולית אוטומטית לסלולרי אם אני מאשר את הגעת הטכנאי ואישרתי. הטכנאי
התקשר לטלפון הביתי הזדהה כטכנאי ושאל את בני אם אבא בבית כשנענה בשלילה ניתק מבלי לשאול אם נוכח בדירה בוגר או לא כמו כן למרות שהיה קרוב מאוד לבית הוא העדיף להדביק מדבקה על תיבת הדואר כהוכחה לכך שהיה בדירה מבלי להגיע כלל למקום. ( אם היה טורח לעלות לביתי, הוא היה נוכח לדעת שיש בוגר בדירה והוא יכול להתחיל לעבוד אבל מהשיקולים שלו הוא לא נהג כך ועזב את המקום..כשהתקשרתי לשאול לפשר אי הגעתו נמסר לי שעלי לשלם 125 ש"ח כקנס על כך שלא הייתי בבית !! כל הסבריי על כך שהיה נוכח בבית בוגר ושאני דורש פיצוי 600 ש"ח על אי הגעת טכנאי נפלו על אוזניים ערלות והם טוענים שאני הייתי אמור להיות בבית. בשיא החוצפה כ"פיצוי " מוכנים לבטל לי את הקנס של 125 ש"ח כמובן שאני מסרב בתוקף ודורש לפצות אותי בסכום המופיע בחוק בסעיף אי הגעת טכנאי .
אבקש לציין שגם למועד החדש שנקבע לשבוע אחר כך לא הגיע טכנאי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפצות אותי כחוק על אי הגעת טכנאי פעמיים ברציפות .(ז"א סכום כפול) פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה