פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי לא מוצדק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה על חיוב כספי לא מוצדק, לפני הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
לפני כ5 חודשים התקשרתי לחברת הוט בכדי להתחבר לטלוויזיה בכבלים ,לאחר 3 שנים בהן הייתי לקוח נאמן באינטרנט הביתי. בשיחה מול נציג מכירות, נאמר לי שהתשלום של הכבלים פלוס ספק יעלה כ-190 ₪ . לאחר שבוע בלבד ביקשתי להתנתק מהחברה, מכיוון שלא היה לי צורך בכבלים.
בשיחה לא נאמר כלום על עלות התקנה, אלא להיפך.
שאלתי את נציג המכירות שוב ושוב, האם ההתקנה עולה כסף, ובפירוש נאמר לי שאין תשלום על ההתקנה.
בתאריך ה 23.11 חויבתי בסך של 503 ₪ על ההתקנה.
התקשרתי 3 פעמים לברת הוט, בכדי לקבל זיכוי כספי על ההתקנה, ודרשתי ע"פ חוק שיוציאו את שיחת ההקלטה, להוכיח את צדקתי.
חברת הוט התנצלה, ואמרה שתזכה אותי מייד בסכום הנדרש, אך לא הוחזר לי כספי.
אני לא מתכוון לרדוף יותר אחרי חברת הוט, אני חושב ש-3 שיחות הן די ויותר בכדי לאפשר לחברה להחזיר לי את כספי.
אני פונה לחברת הוט בפעם אחרונה, בשביל לקבל את כספי.
במידה ולא יוחזר לי הכסף, אני אפנה לבית המשפט לתביעות קטנות, כנראה שהפרוצדורה שם יותר קצרה, מאשר ההתנהלות עם החברה.
לקוח מאוכזב מאוד .
אלדד בוגנים תז 029357324 טלפון לחזרה 0547728777
עוגמת נפש וביזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה