פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק וללא הרשאת הלקוח נושא התלונה:
הופמן יוסף שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2012 הצטרפתי לחבילת טריפל הוט. במשך 5 חודשים הטלפון פעל לסירוגין. ביקרו אצלי למעלה מ 6 טכנאים כאשר במהלך הביקורים הטלפון לא פעל וגרם נזקים ועגמת נפש.
בחודש פברואר 2013 הגיע טכנאי נוסף ופתאום גילה שיש קצר. הוא אמר שהקצר נמצא בקופסא וחייבו אותי ב 150 ש"ח.
שבועיים לאחר מכן שוב הטלפון לא פעל ושוב היה טכנאי ומאז הוא פועל כרגיל עד היום.
הטיפול היה לא מקצועי וגרם לסחבת ארוכה שמצדיקה פיצוי מלא ופיצוי על הזמן ועוגמת הנפש שנגרמו.
וגם סוג הנזק :
פיצוי כספי בסך 150 ש"ח על החיוב ופיצוי כספי נוסף על בזבוז זמן ועוגמת נפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה