|
|
|
|
|
|
זלזול בלקוח - התעלמות מבקשה לטכנאי במשך 3 שבועות - וטרטור !! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 13 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב28 לפברואר פניתי לחברת הוט בבקשה לתאם לי נציג שרות טכני לטלפון. היות ואין לי קו טלפון ומדי פעם יש צלצוליחם לא ברורים מהטלפון כשמרימים את השפופרת - הקו עדין מנותק . תואם לי נציג ליום שני שנדחה ליום חמישי בערב. ואכן הגיעו 2 ליצנים שבדקו והוסיפו לי מסנן רעשים והבטיחו שהתקלה טופלה , חצי שעה לאחר שהם עזבו התקלה כמובן חזרה. הובטח לי נציג בכיר ליום שישי - לא הגיע , ושוב הובטח ליום חמישי - מחר , ואז הם הפתיעו אותי והתקשרו לבקש להקדים להערב - הסכמתי , שעה לאחר מכן התקשרו לבטל את הגעת הטכנאי והבטיחו לקבוע לשבוע הבא !!!
לא ניתן לדבר עם מנהל בכיר - למרות תחנונים מצידי !
מסקנה - התנתקתי
לאחר 8 שנים של נאמנות מצידי - זו ההתיחסות המגיעה ללקוח ? מדוע לא ניתן לדבר עם מנהל ?
וכמובן אין מה לדבר על פיצוי כספי
אך את החשבון הם לא ישכחו לגבות
ממליצה לכולם - התנתקו מהוט - הם לא מכבדים ולא מעריכים את הלקוחות שלהם !!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק מידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|