פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח - התעלמות מבקשה לטכנאי במשך 3 שבועות - וטרטור !! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב28 לפברואר פניתי לחברת הוט בבקשה לתאם לי נציג שרות טכני לטלפון. היות ואין לי קו טלפון ומדי פעם יש צלצוליחם לא ברורים מהטלפון כשמרימים את השפופרת - הקו עדין מנותק . תואם לי נציג ליום שני שנדחה ליום חמישי בערב. ואכן הגיעו 2 ליצנים שבדקו והוסיפו לי מסנן רעשים והבטיחו שהתקלה טופלה , חצי שעה לאחר שהם עזבו התקלה כמובן חזרה. הובטח לי נציג בכיר ליום שישי - לא הגיע , ושוב הובטח ליום חמישי - מחר , ואז הם הפתיעו אותי והתקשרו לבקש להקדים להערב - הסכמתי , שעה לאחר מכן התקשרו לבטל את הגעת הטכנאי והבטיחו לקבוע לשבוע הבא !!!
לא ניתן לדבר עם מנהל בכיר - למרות תחנונים מצידי !
מסקנה - התנתקתי
לאחר 8 שנים של נאמנות מצידי - זו ההתיחסות המגיעה ללקוח ? מדוע לא ניתן לדבר עם מנהל ?
וכמובן אין מה לדבר על פיצוי כספי
אך את החשבון הם לא ישכחו לגבות

ממליצה לכולם - התנתקו מהוט - הם לא מכבדים ולא מעריכים את הלקוחות שלהם !!!!!
כספי סוג הנזק :
ניתוק מידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה