|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לכבוד מנכ"ל חברת הוט
אתמול פניתי לחברתכם בבקשה לטפל בטלויוזיה כי אין קליטה , הבטיחו שיזרו ואף איש לא חזר היום . היום פניתי שנית אל חברתכם ונאמר לי שרק מחר יפתחו היומנים ואולי מחר יבוא הטכנאי. היתכן? יומיים ללא טלויוזיה ללא שירות מצדכם. אני המומה כועסת ושוקלת לפנות לגורמים משפטיים לוודא האם זו הדרך והאם ייתכן להישאר תלויה ללא מענה יומיים. אני מצפה בדחיפות לקבל את השירותץ עליו אני משלמת.
עופר ושוש שנער
מכמורת
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|