פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איומים בתביעות, גביית כספים שלא כדין נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
תלונה שהוגשה היום למשרד התקשורת:

שלום,
שמי חגי. אני מנוי לשירותי הוט ואני שוכר יחידת דיור בקרית גת. החלפתי ממירים לצורך בדיקה בין הדירה בשדרות, לבין הדירה בקרית גת. כלומר, החלפת ממירים בין 2 מנויים משלמים!!!!!!! כתוצאה, חברת הוט פתחה 2 דרישות לקנס - אחת מולי, ומול בעלת הדירה על חיבור פיראטי. מיד עם דרישתם - החזרתי את הממירים בנסיעה מיוחדת, לאלתר.

הנציג שטיפל בתלונה כנגדי סגר אותה באותו הרגע. אולם, נציג ספציפי בשם "אושרי" במחלקת "איתור ממירים", אשר אחראי על ההתעסקות מול בעלת הדירה שלי, מסרב בכל מחיר לבטל את התלונה ודורש כסף.

לחברה אין מרכזי שירות בהם ניתן לטפל בנושא זה.(הפרה בוטה של תנאי הרישיון של הוט)

לא יתכן שהחברה תזלזל כך בלקוחותיה ולא תאפשר להגיע למנהל האחראי על הנושא. גם לאחר מעל 6 שיחות בנות כשעה עם מחלקת שירות לקוחות (זו הגישה היחידה לנציגים כלשהם של "הוט" מסיבה לא ברורה).. לא התאפשר לי להגיע למנהל של הבריון הזה - אושרי על מנת לטפל בבעיה זו.

אין זה הוגן, שלקוח "אחד קטן" לא יכול להגיע למענה הולם בחברה שהיא מונופול! וכמובן התנהלות בריונית של נציג חברה, אשר אמור לספק שירות אדיב, ולמעשה מתעמר בלקוח בלי באמת לנסות ולהיכנס לבעיה, אלא אך ורק לאיים בתביעה משפטית ולזרוע פחד על מנת לסחוט תשלום שלא כהוגן.

יש לי שיחות מוקלטות המעידות על כל ההתנהלות. בהקלטות ניתן לשמוע נציגים שונים שאומרים שבמידה והציוד הוחזר (והוא הוחזר!) הנושא אמור להסתיים ללא כל בעיה וללא כל תשלום. ואני מקווה שהחברה תמשיך להתנהל בבריונות האופיינית לה, גם בבית המשפט, בקרוב.
חגי ספקטור
עוגמת נפש מפה ללפנד סוג הנזק :
ביטול חיוב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה