פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות מנהלת שירות - חוסר טיפול בתקלה חוזרת נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 20.03.13 נפתחה תקלה מס' 64626419 תואם טכנאי ליום 21.03.13.בין השעון 13:00 - 15:00 .מהות התקלה - א יכולת גלישה באינטרנט וחוסר יכולת שמע בטלפון.
בתאריך 20.03.13 ביצעתי איפוס למודם והכל חזר לעבודה תקינה.
בתאריך 21.03.13 הגיע טכנאי בשעה 14:55. דיווחתי לטכנאי על האיפוס אך החליט בבדיקה במרחק של כ 1 מטר באמצעות טלפון סלולרי שיש בעיה בעוצמת השידור ולכן המודם של האינטרנט והטלפון אינו עובד תקין, המודם לא נבדק ע"י הטכנאי .הטכנאי ביצע שינוי בתשתית והשאירה בחוץ ,לא ניקה ולא את שאריות הכבל לאחר העבודה.
בתאריך 24.03.13 בשעה 18:20 התקשרתי לחברת הוט לדווח על תקלה חוזרת השיחה נותקה לאחר 20 דקות.
בשעה 18:45 התקשרתי שוב לחברת הוט לדווח על תקלה חוזרת ,קיבלתי מענה מנציג ( דימה )השירות לגבי התקלה שבסוף האיבחון הוחלט על הגעת טכנאי לביצוע תיקון.בשל תקלה ביומני החברה סוכם שיחזור אליי נציג שירות לאחר מס' דקות.(זמן השיחה 65 דקות).
בשעה 20:20 התקשרתי שוב לחברת הוט ולאחר בירור של נציגת השירות על תקלה פתוחה חזר אליי דימה . לא הגענו להסכמה לגבי מועד הגעת טכנאי השירות ולאחר הפצרותיי לדבר עם מנהל שירות הועברת למנהלת בשם קטי. בשיחה עם קטי תואם טכנאי לתאריך 25.03.13 בין השעות 11:00 - 13:00 עם התראה של כ - 30 דקות להגעת הטכנאי למס' נייד 0548090463.
בתאריך 25.03.13 בשעה 11:35 חזרתי לביתי ומצאתי מדבקה על הגעת טכנאי בשעה 11:28 ולא היה אף אחד בבית.
התקשרתי לחברת הוט לדווח על כך שלא יצרו איתי קשר על פי התחייבות מנהלת השירות קטי ודרשתי להורות לטכנאי (ארז ) להגיע אליי עד לשעה 13:00 כפי שתואם. במשך כשעה מנסה מנהלת השירות לשכנע אותי שלא ניתן להחזיר את הטכנאי כי הוא סיים את יום עבודתו והינו בביתו.
במקביל הודיעו לי על חיוב ע"ס 125 ש"ח על הגעת טכנאי ואי המצאותי בבית.
תואם טכנאי יום רביעי 27.03.13 בין השעות 19:00 - 21:00 .
אני ביקשתי טכנאי החל מהשעה 17:30 על מנת להיות איתו בוודאות אך נאמר לי ע"י כי לא ניתן לתאם טכנאי בשעות 17:30- 19:00 . ולא ניתן לכתוב הערה ביון העבודה לטכנאי.
לאחר התאום ביצעתי ווידוא של מספרי הטלפון שלי להתקשרות והתברר לי שמנהלת השרות מערב קודם ,קטי , לא הדקנה את המספר ולכן לא התקשרו לנייד שלי לדווח על הגעת הטכנאי.

שוב פעם אני נתקל בביריונות של חברה אשר מתייחסת ללקוחותיה כרכושם.

אני נשאר בחג ללא יכולת שימוש באינטרנט ובטלפון מטעם חברת הוט.

תודה
חג שמח
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה