|
|
|
|
|
|
שירות גרוע זילזול |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מגיע טכנאי אליי מחליף את שני הממרים HD מקליטים לחדשים בודק הכל בסדר הולך חצי שעה ושניהם תקועים כמו הקודמים טוב תישאר בלי טלוויזיה בחג כי שבוע עד שיתפנה להם טכנאי שיחליף שוב לעוד שעת עבודה עכשיו הם ישלחו טכנאי בכיר שיבנה לי ממיר חדש במקום הזבל הזה שלא עובד חברה אני איש מחשבים ואלקטרוניקה 30 שנה ראיתם איזה טכנאים יש להם הם יכולים לסדר לי רק את הטיח בבית לא יותר ואני לא גזען אן לי כלום נגדם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|