פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי מינוי לטריפל מעבר למה שסוכם בכתב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר נסיונות חוזרים ונשנים של חברת הוט להעביר אותי להיות לקוחם גם בטלויזיה , אחרי שאני לקוחם בתשתית אינטרנט וטלפונים , הסכמתי לביקור נציגם בביתי בתאריך הנ"ל. הצגתי לנציג גולן ויצמן ,את השרותים שקיבלתי אז מחברת יס והראיתי לו 5 ממירים שהיו לי בחדרי הבית. שאלתי כמה יעלה לי לקבל אותם שירותים וחמשת הממירים ובנוסף גם את שירותי התשתית והטלפונים שאני כבר מקבל מהם, גולן ויצמן אמר שהכל יעלה לי 317 שח לחודש . הוא אף פרט לי כי שרותי הטלויזיה יעלו 188 שח לחודש , שרותי תשתית האינטרנט במהירות 30 מגה יעלו 78 שח לחודש והטלםון כ-50 שח לחודש. הוא גם העלה על הכתב את ההצעה ובה כתוב במפורש הסכום 317 שח לחודש. לא נאמר ואף לא נזכר בטופס כי יהיה חיוב נוסף על ממירים. הסכמתי להצעה וב-6.1.13 הופיע בביתי טכנאי של הוט , ביצע את ההרכבה , התקין את חמשת הממירים ושוב לא דרש ואף לא ציין שיש חיוב על הממירים. מתאריך זה אני מחובר גם בטלויזיה להוט. בתאריך זה היה אמור הנציג גולן ויצמן להעביר ליס טופס ובו ההודעה על המעבר שלי ביום זה מיס להוט.
כעבור כשבועיים קיבלתי שיחת טלפון מהוט ובה ברכו אותי על ההצטרפות להוט גם בטלויזיה והודיעו לי שהגביה החודשית תהיה בגובה 350 שח. הערתי מייד שזה לא הסכום שנקבע , ביקשו ממני לפקסס את ההצעה ,קיבלו אותה ומאז ניהלתי שיחות רבות בהן התעקשו נציגי הוט לטעון שלמרות שהסיכום היה על סך 317 שח הם רשאים לגבות את הסכום הנ"ל ואח"כ ירדו לסכום של 332 שח כי אלה תנאי המבצע. עלי להעיר שאיתי איש לא דיבר על תנאי מבצע אלא על הצעת מחיר לשירותים שהיו לי מיס והסכמתי לקבלם מהוט במחיר של 317 שח לחודש.נציגי הוט אינם מכחישים את העובדות שבמכתבי זה ומאשרים שהנציג הבטיח בע"פ ובכתב את הסכום הנ"ל אך טוענים באופן אבסורדי לגמרי כי "העובדה שלא כתוב בהסכם שהם לא רשאים לגבות תוספת עבור הממירים , מאפשרת להם לגבות באופן חוקי , תוספת זו." לדעתי זכות זו אינה שמורה להם ואם הם נוהגים כך גם לגבי אחרים שלא טורחים להתלונן ,יש כאן גם בסיס לתביעה יצוגית נגד הוט. עלי לציין שאני ממתין גם לקבלת החזר מהוט על גביית יתר של יס שבגלל רשלנות של הוט שלא שלחו ליס את טופס הניתוק בזמן, ב-6.1.13 . מספרי פניה בהוט בעניין המחיר: 63861770 וגם: 64255839 בעניים גביית היתר של יס.
גם נזק כספי סוג הנזק :
שכנוע הוט שגישתם שגויה מיסודה וגם אינה חוקית פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה