פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה מתמשכת וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי דליה, ב- 24/2 הוחלף ממיר המג'יק בסלון ביתי לממיר HD מקליט, יום לאחר מכן, התקשרתי להודיע שאין לי קול בטלויזיה, בכל הערוצים, הם ניסו לתקן בפניה העשירית שלי אליהם באמצעות שלט רחוק (בטלפון), הם שלחו טכנאי שיחליף את הכבלים המחברים את הממיר לטלויזיה - פעמיים, כבר חששתי שה- LCD התקלקל, ביקשתי להתנתק מהחברה, דרשתי שלא יחייבו אותי על חודש מרץ שלא זו בלבד שלא ראיתי את תכניות הריאליטי החשובים לי כמו ביקור אובמה, גמר תחרויות הזמר של דה וויס ובית-ספר למוזיקה וכו' נכנסתי לדכאון אישי בעקבות התקלה. לאחר שדיברתי להערכתי עם מנהלי השרות הטכני וששרות הלקוח, הם הודיעוני שלפני החג הם ישלחו מישהו מיוחד שיחליף את הממיר ויבדוק בדיקה מקיפה את תקינות המערכת. הוא היה אמור להגיע ביום ד' 20/3 מ-4 עד 7 בערב, יצאתי ממקום העבודה מוקדם יותר, ישבתי וחיכיתי ומי לא בא.... מאוד כעסתי, צילצלתי אליהם במטרה להתנתק בו ברגע השארתי הודעות והם החזירו לי הודעות ב- SMS שניסו ליצור עמי קשר. היום הגיע אלי טכנאי והחליף את הממיר, כמובן יצאתי מהעבודה כי הביקור היה בין השעות 10 עד 1 בצהריים. אני מתלוננת על חודש של אי צפיה בטלויזיה, אני מתלוננת על יחסם המשפיל והמבזה של עובדי הוט והקב"מ שלהם, אני מתלוננת על הפסד שעות עבודה שלי בגין התקלה של הוט, אני מתלוננת על איכות החיים שנפגעה מאוד במהלך התקופה הנ"ל. איזה פיצוי באמת יפצה אותי על כך?
כל הרשימה בסעיף הנזק סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה