פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות וסגנון דיבור מזלזל בלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.3.2013 התקשרתי לחברתכם ודיברתי עם שלוש מוקדניות והתלוננתי שאין קשר בין השלט לממיר ולעיתים אני מעבירה את התחנות ידנית וכ"כ לא ניתן לסגור את הממיר.
נאמר לי על ידי אחת מהמוקדניות שעלי להחליף לשלט חדש. באותו היום נסעתי לסניף הדאר ורכשתי שלט חדש. גם בשלט זה היו בעיות.
בשלב זה נקבע לי ביקור טכנאי ביום 2.4.2013 בין השעות 13.00-15.00 .
בשעה 14.30 הגיע הטכנאי -חיים טל - כניסתו לביתי היה לא נעים ולא רגוע .ציטוט מדבריו "כן מה לא בסדר, מדוע את לא יכולה להעביר תחנות הנה אני מצליח, את צריכה שיהיה לך רגש בידיים ובאצבעות שעל הרגש שלי הוא ידע להזכיר מספר פעמים" לא הגבתי לסגנון הדיבור שלו, ואז הוא הוציא את הכבלים מתוך הממיר והכניס אותם חזרה, ואמר בטון כועס את רואה אני מצליח ואת לו .
הטכנאי חיים טל, יצא מהבית וליד המעלית אמר לי בטון בוטה מאוד אני מתכוון לדווח לחברה שיחייבו אותך בתשלום, את הזמנת סתם טכנאי.
לתגובתו זאת עניתי לו שאני מתכוונת להתלונן עליו על סגנון דיבור בוטה, תשובתו היתה "תעשי מה שאת רוצה".
1. מיותר לציין שאני לא הזמין טכנאי סתם.
2. לא נראה לי שאדם מחב' הוט או מכל חברה אחרת ייכנס לביתי והתנהג אלי וכלקוח בפרט בצורה בוטה וגסה. (באדם כזה עדיין לא נפגשתי).
3. לא נראה לי שיש מקום לחייב אותי בהזמנת טכנאי ובתשלום לפי ראות עיניו של טכנאי ולפי מצב רוחו.
4. אבקש את התייחסותכם לתלונתי וממתינה לתשובתכם.
5. בשעה 15.00 דיברתי עם הגב' "אמונה" מהמחלקה תמיכה טכנית, סיפרתי לה על המקרה וממנה נמסר לי שטרם חוייבתי בתשלום ביקור טכנאי והיא תפנה לממונה על הטכנאי ותוך 4 שעות יהיו איתי בקשר. מאחר ולא יצרו איתי קשר טלפוני מצאתי לנכון לפנות אליכם בתלונה בכתב.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה