|
|
|
|
|
|
אי צדק וזלזול מוחלט!!! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
היתנתקתי לפני חצי שנה מהוט עקב יחס מחפיר ובעיות תכניות לרוב . בשיחת טלפון שאלתי אותם מתיי הם יגיעו לקחת את הציוד הם אמרו שאם אני רוצה בקרוב אז אני צריכה להחזיר או שהם יבואו תוך שלושים יום תחילה כעסתי מאוד אבל ראיתי שאין לי ברירה כי אין לי רשיון ואני אלמנה עם שתיי בנות קטנות היסכמתי להשאיר את זה אצלי וכמובן הם לא יתקשרו ולא באו לקחת כל מי שסיפרתי לו אמר תעיפי את הציוד בעיה שלהם הם חצופים וכו' ניסיתי לתפוס אותם אבל כמובן שזמניי ההמתנה שלהם זה 40 דקות ולפעמים גם יותר אז לא היתעמצתי יותר מידיי . פיתאום לפני מיספר ימים החצופים על דעת עצמם הורידו לי 3.184 ש"ח בהוראת קבע מהויזה כמובן שהייתי בשוק ככה בלי להודיע אחרי שאני זאת שממתינה להם חצי שנההה ומאחסנת את הציוד שלהם אצלי . כמובן היתקשרתי והפעם המתנתי 40 דקות ענה לי נציג ואמר שניסו לתפוס אותי מיספר פעמים . לא היה כמובן ולא ניברא אני עונה לכל הטלפונים שלי ואם לא אני חוזרת והם לא מס' חסוי . הוא אמר שאני זאת שצריכה להחזיר את הציוד הסברתי לו שהובטח לי שהם יגיעו אחרי חודש כמובן שהוא לא היתיחס לזה ובנוסף טען שעכשיו אין מצב שהם יבואו ביקשתי מנהל והוא ברוב חוצפתו אמר שמנהל מדבר רק עם לקוחות פעילים אחרי שאיימתי עליו בתביעה הוא אמר שמנהל יחזור אליי תוך 4 שעות . ואכן למרבה ההפתעה חזרו אליי וגם עניתי פיתאוםפ הם יתקשרו ועניתי כמה מרגש היסברתי למנהלת את הסיפור והיא כמובן גם לא היתיחסה לכלום אלה טענה שאני צריכה להחזיר את הציוד היסברתי לה שזה חוצפה אני הימתנתי עם זה חודש והם אלה שלא באו ולא יצרו קשר וכו ואז ברוב חוצפתה היא אמרה אין בעייה יבואו לקחת מימך אבל תאלצי לשלם 100 ש"ח הייתי שוב בהלם מגודל החוצפה שאלתי כמה הם צריכים לשלם לי על איכסון של חצי שנה ועלך זה שבחג הם הם גרמו לי לכזה גירעון ושאני אלמנה וכו' היא אמרה אני מצטערת אבל זה המצב . פשוט מכעיס שאירגון כזה גדול מיתנהג ככה לאנשים בזלזול וביהירות אני כמובן עם הוט סיימתי לצמיתות והם מצבי ישתפר אני הולכת לתבוע אותם ואני בטוחה שאלפי אנשים ממורמים יצטרפו אליי בשמחה . מגיע להם שיסגרו את החברה !!!
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף במיידי היתנצלות . פיצוי מיצידיי לתרומה. העיקר שילמדו לקח!!!!! שלא עושים דברים כאלה לאנשים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|