פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות והפסד כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר הזמנתי התקנת קו טלפון של הוט שאמור להיות מנוייד מבזק , וביקור תוכנן לתאריך 03/04/2013 בין השעות 16-19. בשעה 13 יתקשר-026434743 טכנאי ורצה לבוא מוקדם, אך לא היה באפשרותינו להיות בבית בשעות אלו. ב 16:30 התקשרתי לטכנאי ושאלתי מתי הוא יגיע, נומר לי שהוא לא יגיעה כי שי איזו תקלה בשירותי האינטרנט. הבהרתי לו שאני הזמנתי קו טלפון והוא אמור להתקין לי מתאם שיחות. הוא סרב לבוא ואמר שאדבר עם המוקד. משיחתי עם שירות לקוחות נודע לי שביקור בוטל והם לא יודעים למה ואמרו סליחה. אחרי שיחתי עם מוקד מכירות, דרשתי מיהם שטכנאי יחזור איך שתוכנן, אז נענתי שהזמנה בכלל לא קיימת, למרות שלקחו לי מספר אשראי , כד לחייב מחיר התקנה. ביקשתי לדבר עם המנהל, אך נותקתי פעמיים. פספסתי 3 שעות עבודה כדי להיות נוכח בבית , אך הכל לשווא.
פספוס שעות עבודה סוג הנזק :
לזכות את חשבוני על סכום דומה שהיו מחייבים אותי עם אני לא הייתי בבית והיו מחייבים אותי על עלות הביקור + הפסד 3 שעות עבודה כמנהלת מרפאת שיניים + עוגמת נפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה