אי מתן שירות והפסד כספי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 03 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר הזמנתי התקנת קו טלפון של הוט שאמור להיות מנוייד מבזק , וביקור תוכנן לתאריך 03/04/2013 בין השעות 16-19. בשעה 13 יתקשר-026434743 טכנאי ורצה לבוא מוקדם, אך לא היה באפשרותינו להיות בבית בשעות אלו. ב 16:30 התקשרתי לטכנאי ושאלתי מתי הוא יגיע, נומר לי שהוא לא יגיעה כי שי איזו תקלה בשירותי האינטרנט. הבהרתי לו שאני הזמנתי קו טלפון והוא אמור להתקין לי מתאם שיחות. הוא סרב לבוא ואמר שאדבר עם המוקד. משיחתי עם שירות לקוחות נודע לי שביקור בוטל והם לא יודעים למה ואמרו סליחה. אחרי שיחתי עם מוקד מכירות, דרשתי מיהם שטכנאי יחזור איך שתוכנן, אז נענתי שהזמנה בכלל לא קיימת, למרות שלקחו לי מספר אשראי , כד לחייב מחיר התקנה. ביקשתי לדבר עם המנהל, אך נותקתי פעמיים. פספסתי 3 שעות עבודה כדי להיות נוכח בבית , אך הכל לשווא.
|
פספוס שעות עבודה |
סוג הנזק : |
לזכות את חשבוני על סכום דומה שהיו מחייבים אותי עם אני לא הייתי בבית והיו מחייבים אותי על עלות הביקור + הפסד 3 שעות עבודה כמנהלת מרפאת שיניים + עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|