פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור בלתי פוסק במשך 4 חודשים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2012 הזמנתי טכנאי של חברת הוט לצורך התקנת חיבור לטלוויזיה נוספת. עד לאותה נקודת זמן היו בביתי שתי נקודות פעילות ושני שלטים.
כיוון שהיה ברשותי ממיר מיותר מסוג HD כל שנדרש מהטכנאי היה לחבר את הכבלים ולספק לי שלט שעלותו 39 ₪. וכיוון שהטכנאי לא טרח להביא איתו שלט התחילה סאגה של 4 חודשים שנמשכת עד עכשיו.
להלן השתלשלות האירועים:
1. בשיחה הראשונה שערכתי כדי לבקש אספקה של שלט, נזרקתי למחלקה הטכנית. שם נמסר לי, שכתושבת כפר-סבא אוכל לרכוש שלט בנקודת המכירה בקניון G בעיר.
2. באותה נקודת מכירה לא סופקו שלטים במשך שבועות וחודשים וזאת למרות ביקורים חוזרים ונשנים שלי או של אנשים מטעמי שביקרו בקניון.
3. לאחר שמאסתי בביקורים בקניון נמסר לי שאני יכולה לקבל שלט בסניף "הוט" באזור התעשייה של כפר-סבא. בביקור הראשון שם, באופן ממש לא מפתיע, לא היו שלטים למסירה. נמסר לי שתוך שבוע אקבל טלפון המודיע לי לאסוף את השלט שהוזמן. שיחה שמעולם לא הגיעה...
4. בביקורי הבא בסניף גיליתי שהסניף נסגר.
5. בבדיקה שערכתי באתר הוט מצאתי שניתן לרכוש שלט בסניפי דואר (שאלה: למה המידע לא נמסר לי ע"י המוקדנים מספר שבועות קודם)?
6. בביקור בסניף הדואר המרכזי נמסר לי שאין לרכוש שלט אלא להחליפו בתמורה לשלט ישן. כיוון שאין ברשותי שלט אלא זקוקה אני לשלט חדש ושלישי בבית, לא סופק לי שלט. למרות שברוב טפשותי אמרתי שאני מוכנה לשלם.
7. משם עברתי לסניף אחר בכפר-סבא שפורסם באתר הוט כמספק שלטים. בסניף שם נמסר לי שהם מספקים רק שלטים של "יס". מיותר לציין שכל הטרטור עד עכשיו היה כרוך גם באיבוד זמן, המתנה בתורים, דלק ועוגמת נפש.
8. בשיחה נוספת שערכתי עם החברה סוכם ש "3 חודשים" הם אכן טרטור מספיק ללקוח ושלט יסופק לי ביום שלישי מיד לאחר הפסח. כמובן שגם ביום חמישי עוד לא הגיע שלט...
9. בכדי להקל על "חברת הוט" ייעצתי להם פשוט לתת שלט לכל טכנאי שעובר בסביבה ואם הוא ירצה אני ארד לקחת ממנו את השלט כך שאפילו לא יטריח עצמו לצאת מהרכב.
10. כשהתקשרתי ביום חמישי, טורטרתי שוב ושוב בין שירות לקוחות למחלקה הטכנית. כמובן שבין לבין נותקו שיחות באופן חד צדדי ע"י חברת הוט. שוב ושוב נתקלתי במוקדנים חסרי תושייה שענו לי שהם פשוט לא יודעים איך לעזור לי (אולי פשוט ע"י שליחה של שלט????). גם פה מיותר לציין ששוב ושוב נאלצתי לספר את אותו סיפור.
11. אגב, מספר פעמים שמעתי "שהוט" התקשרה אלי ואני אף פעם לא עונה. על זה יש לי מספר שאלות:
a. איך לא ראיתי "שיחות שלא נענו"?
b. הטלפון צמוד אלי 24 שעות
c. למה לא הושאר מענה קולי?
d. סיפקתי מספר סלולרי נוסף (של אימי) והיא לא קיבלה אף שיחה
e. האם עלי לחשוב שחברת "הוט" מכנה אותי "לקוחה שקרנית"?
12. לבסוף נעניתי ע"י מוקדנית אדיבה בשם דורין (מחמאה יחידה שתקבלו ממני, חברת הוט) שמלווה אותי בימים האחרונים. דורין עדכנה אותי ששלט ישלח אלי.
13. לא תאמינו!!! לפני שעה , בשבע בערב, עמד לי שליח דואר עם השלט הנכסף ביד.
14. ...אבל....השלט אפילו לא הושאר לי כי היה עליו כיתוב "לא לספק אם לא נמסר שלט ישן בתמורה" שאין לי כמובן, כי מעולם לא סופק לי שלט.
פרט חשוב ששכחתי לציין, אני מנויה על תוכנית ה"טריפל של הוט" (כבלים, וטלפון ואינטרנט) + תוכנית כבלים מורחבת, כל זה בעלות חודשית אסטרונומית של 350 ₪ לחודש.
ולכן, כיוון שחברת הוט רוותה עונג מלטרטר אותי ולהשפיל אותי כדי לחסוך 39 ₪ אני מתנתקת ממנה לאלתר וההפסד יעלה לה ב 350 ₪ חודשי. בנוסף, אני דורשת החזר מלא של כל התשלומים ששילמתי ב 4 החודשים האחרונים והחזר עבור התשלום לטכנאי.
בזבוז כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי מחברת הוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה