|
|
|
|
|
|
דרישת תשלום להתקנה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
אבא שלי הזמין את הוט להתקין לו ממירים-זאת לאחר שנציגה של הוט שיגעה אותו שעה וחצי בטלפון והבטיחה לו שהוא לא ישלם עבור ההתקנה.
ב19-12-12 התקינו לו הוט ונתנו לו 3 ממירים וב21.12.12 הוא הודיע להוט לבטל עיסקה כדי לחזור ליס.
בתאריך 27-12-12 התקינו לו יס ושוב צילצל להוט והודיע שיבואו לקחת את הממירים.
אמרו שיבואו ב19-1-13 ובסוף באו רק ב7-2-13
למרות שהודיע אחרי יומיים על ביטול עיסקה,הם משכו אותו וכעת דורשים ממנו 300 ש"ח עבור התקנה.
הוט עברו את כל הגבולות ולכן אבקש את עזרתכם
לקוח בהוט 60747082 אברהם קרביץ שזר זלמן 91 צפת
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|