פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה , וגביית כספים לא כדין. נושא התלונה:
בייקדאי אבי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
קוראים לי אבי בייקדאי מס' ת.ז 307372532 ,אני מנוי בחברת הוט מזה כ-4 חודשים. לצערי , לא עקבתי אחר התשלומים שחברת הוט גבו ממני, אך , לפני מספר ימים הסתכלתי וראיתי שהם גובים ממני סכומי כסף של הסכמנו עליו. העסקה הראשונית שהחתימו אותי דרך הטלפון הייתה 190 ש"ח לחצי שנה הראשונה, ולאחר מכן 149 ש"ח, אחר חצי שנה שאהיה בחברה. חשוב לציין, שהצטרפותי לחברה היה בתנאי, אני מדגיש, בתנאי שלא אשלם דמי התקנה כך הבטיח לי נציג המכירות שוב ושוב. זה היה בעצם מה שגרם לי להצטרף לחברה. יש את השיחות המוקלטות עם אותו נציג. כיום מתברר לי שחברת הוט פרסו את עלות ההתקנה לתשלומים וגובים ממני כל חודש 50 ש"ח (סה"כ 300 ש"ח !!!) בנוסף לעלות החודשית למנוי, זה לא מה שסוכם ,זה לא מה שנאמר לי, וזה שוד לאור יום.
לפני שפונים אליי אבקש שישמעו את כל השיחות שלי שהיו בטרם הצטרפתי לחברה ויוכחו לדעת שהצדק עימי. ההבטחות הכוזבות וגביית הכספים בבריונות כזו לא מצדיקה את המשך הצטרפותי בחברת הוט.

השימוש הנלוז באמתלה כאילו חתמתי על טפסים כאלה ואחרים לא עניינית משום ,כפי שהסברתי השיחות עם הנציג מכירות יוכיחו אחרת.
מה גם, שלא הוחתמתח על שום דבר למעט טופס ההתקנה שנציג ההתקנות ביקש ממני לחתום והחתמה זו אמורה סה" להבהיר שנציג ההתקנות עשה את עבודתו נאמנה.

אודה עד מאוד אם התלונה שלי תטופל במהרה,

תודה.

אבי בייקדאי
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחזירו את מה שמגיע לי, לא מעבר לכך. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה