פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הצדקה ועידוד השקר והגניבה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ספטמבר 2012 נותקתי מחברת הוט לבקשתי.
במהלך חודש מרץ נשלחו אלי שני מסרונים בסלולארי על כך שאני חייב להם ציוד, יצרתי קשר טלפוני עם החברה פעמיים עמ שיבדקו במה מדובר שכן ברצוני לסגור כל חוב ורק שלא יהיה לי שום קשר איתם פעמיים נמסר לי כי לא מופיע כלום במחשב וכנראה אלו הודעות בטעות.
בתחילת אפריל 2013 ראיתי כי חוייבתי בכרטיס האשראי ב 230 ש"ח
כשיצרתי קשר נמסר לי כי אני לא החזרתי את המודם וע"מ שיוכלו לזכות אותי עליי להציג אסמכתא שבה מופיע שהוחזר המודם.
הסברתי למנהל השירות כי לא הושאר ביידי כל מסמך אלא הנציג בא לקח את השקית בה היו מרוכזים כלל הממירים והציוד של הוט וכשהוצע לו לבדוק אם הכל בפנים מסר שאין צורך והלך עם הציוד, כשאמרתי את כל לזה לנציג וביקשתי שיראו לי שישנה אסמכתא עם חתימה שלי או של מישהו מבני הבית מסר שאין לו יכולת ועדיין אני זה שצריך להציג אסמכתא(שכלל לא קיבלתי) ושאת בנטל התשלום הלא מוצדק ולא כל שכן חיוב בכרטיס האשראי שלי ללא ידיעתי והסכמתי
רבותיי!!!!!! הוט עושה מה שהיא רוצה ממש ביריונות עם עניבה ואני מתכוון לתבוע אותם על כל שקל

כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה