פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית 250 ש"ח על נתב שלא ביושר נושא התלונה:
שוקר נעם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
היינו מחוברים לאינטרנט דרך הוט עברנו לדירת הוריי ולא היה לי צורך בשרותיהם הודענו על התנתקות ,
יום אחד ב- 26/2/13 מתקשרת אליי נציגה מהוט אומרת לי שיש לה נהג שיהיה באזור שלי במושב צפריה משק 36 האם הוא יכול לקפוץ אליי לאסוף את הנתב אמרתי תשמעי אני ארוז עקב מעבר דירה אני אחפש אותו ושיבוא אני גם כן נמצא במושב צפריה שיתקשר כשהוא יוצא לדרך אמרה בסדר ,ולא השאירה לי טלפון לחזרה והיא התקשרה מטלפון חסום. לאחר חיפוש לא מצאתי את הנתב הנהג התקשר שהוא יוצא לדרך אמרתי לו שאני לא מוצא את הנתב הוא התעצבן ואמר לי שהנציגה תתקשר אלי היא התחילה לצעוק עלי מה זה קבענו אני אחייב אותך אני אתבע אותך אמרתי סליחה את זו שהתקשרת אליי ואמרת לי שהוא באזור במילא במשק 36 במושב צפריה ועל הדרך הוא יאסוף גם אצלי וזה לא שהוא בא במיוחד אליי בקיצור כך נגמרה השיחה שהיא תתבע אותי ותחייב את החשבון מה שאני כמובן לא הסכמתי התקשרתי לנהג שהוא לא היה מחסום ואמרתי לו שזה לא בסדר ושהיא התחילה לאיים עליי שהיא תתבע ותחייב לי את החשבון אז הוא אמר כן בטח מה אני באתי סתם אמרתי לו אתה אפילו לא יודע איפה אני גר אז אתה אומר לי שהיית אצלי בקיצור זה נגמר שהוא יודיע להם וידבר איתם של יחיבו אותי ויש לי את השיחה מוקלטת גם עם הנציגה וגם עם הנהג
עלבון וזלזול באיטלגנציה סוג הנזק :
שיחזירות את הכסף בסך 250 ש"ח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה