פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח ואי הגעה לשעה שנקבעה לניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:

שלום רב,

הזמנתי טכנאי לניתוק הכבלים מביתה של אימי ז"ל וקבעו איתי ביום חמישי בין 15:00-17:00 .זאת לאחר חודש שניסיתי להתנתק ופשוט העבירו אותי מאדם לאדם במשך שבועיים. לענייננו, דיברו איתי אף בבוקר האמור( יום חמישי 23/5/13) ואמרו לי שבין 3-5 יגיע ולהיות בבית. לא הגיע שום אדם, לא הודיעו כלום שזאת פשוט חוצפה כי אני יצאתי מהעבודה ואפילו לא טרחו לומר כלום!. לאחר מכן דיברתי עם נציגה שבזמן ההמתנה השיחה נותקה ולא חזרו אליי והייתי צריך להתקשר בשנית(מיותר לציין שכל שיחה הייתה בת 30 דקות ויותר).
ביקשתי שירשמו שברצוני להתלונן, ושיצרו איתי קשר ביום ראשון (היום) לקביעת מועד חדש שהטכנאי יבוא... השעה 6 ו טרם מישהו התקשר.

לעניות דעתי מגיע פיצוי על פי חוק למקרה שלא מגיעים בלי להודיע, אפילו להתקשר לא התקשרו..
מה שאמרו לי יותר מאוחר זה שמה שהזמנתי זה לא טכנאי..

לא ניתן לזלזל ככה בלקוחות, יוצאים מעבודה בשעה שנקבעה, ועוד לטווח של שעות ולא מודיעים כלום??
נ.ב
עד היום לא התקשר הטכנאי למקרה שמישהו משקר ואמר שקבענו לשעות אחרות

אזכיר ואומר, אימי נפטרה ואני מנסה להתנתק מהוט מתחילת החודש!
נמאס לי לרדוף אחרי הוט ולא הגיוני להודיע בבוקר שמגיע טכנאי ושיהיו בבית ובסוף אפילו לא להודיע.. בושה

אשמח לכל מענה,עזרה ותשובה הולמת ופצוי
בברכה
אור
כספי סוג הנזק :
הנזק הוא : כספי , עלבון ובזבוז זמן!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה