פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום - עבור התקנת ממיר בעייתי - התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך מרץ 2013 התקינו לי ממיר HD + מקליט לטלוויזיה חדשה שקניתי
מרגע ההתקנה , הממיר עשה המון בעיות , הטלוויזיה הייתה מושבתת
לשעות ארוכות, וכל פעם כשדיברתי עם נציג הייתי צריכה לנתק את הממיר מהחשמל ושוב לחבר ושוב אותה פעולה , לא נהינתי כלל מהתוכניות ומהטלוויזיה . נציגים מטעם הוט אמרו לי שיש בעיה עם הממיר הספציפי הזה וזו בעייה מוכרת . בחוסר ברירה התנתקתי מהוט ועברתי לייס .
מהוט מבקשים ממני תשלום עבור התקנת הממיר , למרות שהתנתקתי מהם בתוך שבועיים מיום ההתקנה . בנוסף השרות גרוע, הטכנאי הגיע אלי פעם בשעה 22.30 או 23.00 בלילה ולא עשה כלום לתיקון הבעיה .
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה