|
|
|
|
|
|
דרישה לתשלום - עבור התקנת ממיר בעייתי - התנתקות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך מרץ 2013 התקינו לי ממיר HD + מקליט לטלוויזיה חדשה שקניתי
מרגע ההתקנה , הממיר עשה המון בעיות , הטלוויזיה הייתה מושבתת
לשעות ארוכות, וכל פעם כשדיברתי עם נציג הייתי צריכה לנתק את הממיר מהחשמל ושוב לחבר ושוב אותה פעולה , לא נהינתי כלל מהתוכניות ומהטלוויזיה . נציגים מטעם הוט אמרו לי שיש בעיה עם הממיר הספציפי הזה וזו בעייה מוכרת . בחוסר ברירה התנתקתי מהוט ועברתי לייס .
מהוט מבקשים ממני תשלום עבור התקנת הממיר , למרות שהתנתקתי מהם בתוך שבועיים מיום ההתקנה . בנוסף השרות גרוע, הטכנאי הגיע אלי פעם בשעה 22.30 או 23.00 בלילה ולא עשה כלום לתיקון הבעיה .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|