פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואי ניתוק. התעלמות מהלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני מעוניין להביא לתשומת ליבכם כי איני מקבל מענה הולם והקשבה לכך כי אתם דורשים ממני להחזיר מודם שכביכול עודנו ברשותי.
קיים בהוט מנוי אינטרנט על שמי, אסף אינו ועל שם אשתי לילך אינו- קיים מנוי נפרד של קו טלפון ואינטרנט.
לאחר שהוריתם לנו לאחד את המנויים, העברנו את המנוי שהיה על שמי (אסף אינו)
למנוי על שם אשתי ובכך לקבל הנחה על הקו טלפון והאינטרנט.
חשוב לי לציין כי לאור בקשתכם, איחדנו את שני המנויים- שלי ושל אשתי על מנת שנקבל הנחה. פעם בחודש נציג של הוט משירות הלקוחות יוצר קשר עם אשתי ודורש את המודם חזרה.
אנו שוב ושוב מסבירים את המקרה, אך ללא הועיל. שירות הלקוחות מסרב להודות כי בוצע איחוד חשבונות. חשוב לי לציין כי כיום יש בידי מודם של הוט שעובד ואיתו אנו מחוברים לאינטרנט וכן קו טלפון פעיל של הוט.
-אשמח להתנתק מהשירות שלכם בדחיפות
-לטענתכם מודם על שמי ( אסף אינו ) עדין נמצא ברשותי. (למרות שהמנוי מנותק)
היום, 23/05/2013 יצרו עימי קשר משרד עורכי דין אליהו יוסף, עו"ד בשם אתי, שטענה כי העברתם את הטיפול אל משרדה. חברת הוט דורשת שאחזיר את מודם האינטרנט חזרה.
לאחר שיחה עם אמיר משירות הלקוחות של הוט, ( בתאריך 23/5/13, שיחה שארכה 38:38 דקות) טען אמיר כי יבדוק את הנושא עם מנהלו. אמיר לא הזדהה בשם משפחה לבקשתי ולא מסר את שם מנהלו לאחר שביקשתי. ביקשתי להתנתק לאלתר מחברת הוט ומהשירות המחפיר. אמיר אמר לי שהוא יטפל בהתנתקות.
לפני מספר חודשים הייתה אצלנו תקלה – במשך שבועיים לא עבד קו הטלפון וגם לא היה אינטרנט. במשך השבוע הראשון השארנו פעמיים הודעה במענה האוטומטי ואף נציג שירות לא חזר, כשטענו כי השארנו הודעות במקום לחכות בתור, הנציג שלכן אמר כי זה לא נכון וכי אין לכם תיעוד לכך.
לאחר זמן רב כשהואלתם לשלוח טכנאי -הטכנאי אמר ששבועיים היינו ללא קו טלפון וכן ללא אינטרנט וגלשנו על האינטרנט של השכנים בלא ידיעתנו.
קיבלנו זיכוי על שבוע ולא על שבועיים ללא הצדקה.
היום, ה23/05/2013 בשעה 15:53 על מנת להימנע מהליכים משפטיים שאתם שוטחים בפני- שילמתי מחוסר ברירה 151 ₪ , שווי המודם לטענתכם, לעו"ד אתי ממשרד עורכי הדין אליהו יוסף.
בשעה 16:26 שוחחתי עם נאס משירות הלקוחות ביקשתי פעם שנייה היום להתנתק מחברת הוט, נאס טען כי קיימת פנייה לניתוק שמספרה 67199361 ומנהל יחזור אליי לנייד עוד היום עד השעה 19:00.
אתם צריכים להתבייש בשירות הביזיוני והמחפיר שאתם מעניקים ללקוחות!
1.שיחה ביום ו' עם מנהלת בהוט, הבטיחה לחזור אליי ביום א' 26/5/13, כמובן שלא חזרו אליי
2.נאס ביום חמישי הבטיח כי ביום א' יחזור אליי-שום דבר
3.אמיר התחייב והבטיח שהוא בעצמו יחזור אליי ביום א'- כמובן שלא חזר אליי
4.ביום חמישי שוחחתי אף עם נציג מכירות בשם איתי, הבטיח שיחזרו אליי ביום ו'.
5.ביום א' 26/5/13 מיותר לציין כי אף אחד מהוט לא חזר אליי.
6.ביום ב' 27/5/13, יצרתי קשר שוב עם הוט, לאחר שביקשתי ניתוק ביום ו'
7.שיחה עם אבי ב-28/5/13 מספר פניה לגבי ניתוק 67289418,
אבי טוען כי יחזרו אליי לנייד היום וכן הפניה שלי לגבי הניתוק "מתקדמת".
הטלפון הקווי והאינטרנט עדין עובדים ועדין אצלי בבית. נציגי שירות הלקוחות אמרו לי שאני מועמד להתנתק. מה זה אמור להביע? לא ברור לי.
ממתין בקוצר רוח שינתקו אותי.
לא יודע עוד מה לעשות על מנת שינתקו אותי מהחברה בעלת השירות הגרוע הזה.
אשמח לעזרתכם הדחופה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה