פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וניתוק שיחה בכוונה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
עבור: שרות לקוחות הוט

שלום

היום 28.5.13 התקשרתי להוט על מנת להזמין טכנאי שיחליף לי את הממיר למתקדם יותר ולצערי לא היה מענה מעל 25 דקות שהחוק אומר 3 דק'.
לאחר המתנה של 40 דק' החלטתי להתקשר מטלפון נוסף כדי לנסות להשיג יותר מהר ולצערי לא היה מענה.
התנתקה השיחה בטלפון הראשון והתקשרתי שנית והמתנתי כ30 דק'.
אותו הדבר היה בטלפון השני שהתקשרתי.
חייגתי שוב ולחצתי על מכירות כדי לנסות לקבל מענה או העבברה דרכם ונתקלתי בנציג שנתן לי שירות מזעזע וכמובן שהנושא לא יעבור בשתיקה עד לקבלתה תוצאות. ענה לי נציג בשם אור משירות מכירות שהסברתי לו את כל השתלשלות האירועים ושינסה לעזור לי.
לדבריי אור שהוא לא יכוללתת לי מענה ...הוספתי שאני יגיש תביעה ובנוסף שהם עוברים על החוק של הזמן המתנה ושאני שוקלת להתנתק בגלל השיררות שלהם.
תשובתו של אור: גברת אין בעיה מחר תתקשרי (אמר לי את השעות אני לא זוכרת בדיוק) וינתקו אותך במהירות לפי בקשתך.
ובנוסף ענה לי שאני מחדשת לו את עניין החוק המתנה 3 דקות כמובן שבין לבין גם אר השאיר אותי על הקו להמתנה כנראה כדי לבדוק משהו.
בשלב מסויים אור התחיל להרים את קולו לא נתן לי לדבר וניתק לי את השיחה.
לאחר כל השתלשלות האירועים הזאת אני שוקלת בצורה מאוד חיובית לגשת לתביעה ובנוסף להתנתק .

אני דורשת שיחזור אלי מנהל בכיר (ולא סתם נציג שיגיד שהוא מנהל כי אני גם בשירות לקוחות ואני מכירהאת הטריקים האלו ואני יבדוק כל שם ותפקידו והכל יהיה מוקלט)
אני גם דורשת טיפול חמור לגביי הנציג אור משירות מכירות וגם להתעדכן לגביי טיפולו.
במידה ולא אקבל מענה על הצד הטוב ביותר עם פתרונות ופיצוי לצערי אצטרך לפנות למשפט וזאת אני משאירה להחלטת ההנהלה.
נא לחזור אלי בהקדם 0527809067 שמי ניב כחלון
נא להשאיר הודעה במידהב ואין מענה כולל מספר שאליו אחזור ללא המתנה.
[email protected]

עוגמת נפש סוג הנזק :
חזרה של מנהל בזמן המהיר ביותר ויחד ימצא פיתרון פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה